Voiko canneloneja keittää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Muuten hyvä idea, mutta ruuan pitäis olla jo valmista...
Sitten sä olet myöhässä jo niiden canellonien kanssa :D Mutta kyllä ne paremman puutteessa käy ihan keitettynäkin-

Sanos muuta. Kuvittelisin kuitenki ettei ne kiehu ihan niin kauaa ku niiden tartteis uunissa olla.
Helvetin mies, ei ollu tehny ruokaa sillä aikaa ku olin kaupassa, vaikka lupas. Ois tuolla riisiä, mut kumpikohan kiehuu kauemmin, cannelonit vai riisi? Tai jos vaikka ei syödä tänään... :headwall:

Sanos muuta. Kuvittelisin kuitenki ettei ne kiehu ihan niin kauaa ku niiden tartteis uunissa olla.
Helvetin mies, ei ollu tehny ruokaa sillä aikaa ku olin kaupassa, vaikka lupas. Ois tuolla riisiä, mut kumpikohan kiehuu kauemmin, cannelonit vai riisi? Tai jos vaikka ei syödä tänään... :headwall:
Riippuu riisistä. Canellonien kypsymisaika on sama kuin pastan yleensäkin eli noin 12-15 min. Riisin n. 20-25 min, paitsi pikariisien. Ja nyt alkoi tekemään mieli canelloneja :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Riippuu riisistä. Canellonien kypsymisaika on sama kuin pastan yleensäkin eli noin 12-15 min. Riisin n. 20-25 min, paitsi pikariisien. Ja nyt alkoi tekemään mieli canelloneja :kieh: :kieh:

MÄ LÖYSIN NUUDELEITA!!!!! Nyt kysymys on enää, mitä minä syön? Multa lentää laatta pelkästään siitä, että laitoin noi nuudelit kiehumaan... :x Elinikäiset traumat jääny...

MÄ LÖYSIN NUUDELEITA!!!!! Nyt kysymys on enää, mitä minä syön? Multa lentää laatta pelkästään siitä, että laitoin noi nuudelit kiehumaan... :x Elinikäiset traumat jääny...
Syöt salaattia ja lihaa =) Arvaapa, kenellä on pyttipannucanellonet uunissa? :D Oli tarkoitus laittaa täksi päiväksi spydäriä, kun eilisestä jäi keitettyjä perunoita. Mutta kun aloit noista canelloneista puhumaan, niin äkkiä alakertaan keittiöön, tomaattikastike sipulista, tuoreista herkkusienistä, tomaattimurskasta ja mausteista kiehumaan, sillä aikaa perunoiden kuoriminen, pannulle ja sekaan Pirkan Välimeren tahnaa. Putkiin junnulle pottujen lisäksi palvikinkkua ja mulle soijanakkeja, vuokaan, tomaattisoossi ja juustoraaste päälle ja uuniin. Kiitos :flower:

Yhteistyössä