Voiko autokoulun kakkosvaiheen ajaa automaattivaihteisella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manuaali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kun ei olis kun mun isän auto jolla voisin ajaa ja se on automaatti ja jos haluaa vuokrata autokoululta auton ni se taas maksaa:( Muutenkin pelkkää rahastusta koko kakkosvaihe,ni en haluais autoa vuokrata.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla kun ei olis kun mun isän auto jolla voisin ajaa ja se on automaatti ja jos haluaa vuokrata autokoululta auton ni se taas maksaa:( Muutenkin pelkkää rahastusta koko kakkosvaihe,ni en haluais autoa vuokrata.

Kysypä vaikka sieltä autokoulusta. Ei varmasti tartte vuokrata, ajat sillä automaatilla. Taatusti onnistuu!

Mun autokoulu aikaan ajot ajettiin autokoulun autolla ja liukkaan kelin harjoitusradalla omalla autolla. Jos oma oli automaattivaihteinen, sekin ajettiin autokoulun autolla. Tosin tuosta on hieman aikaa...

Jos autokoulu suostuu, niin saa ajaa millä lystää. Ja jos ei suostu, niin soita seuraavaan. Ei sille mitään lakisääteistä estettä ole, mutta tietysti autokoulut mielellään rahastavat siitä oman autonsa käytöstä.

No ohhoh...! Onko tod noin muuttunu vai onko mua vaan aikanaan kusetettu?? Liukasrata saatiin kyllä ajaa omalla, ja se oli suositeltavaakin, mutta nimenomaan se taloudellinen ajo, missä se ukkeli istuu vieressä ja tekee muistiinpanoja... ja valittaa sen jälkeen kun meinaat jyrää kaikki pyöräilijät... :laugh: - Niin siis se oli pakko ajaa autokoulun autolla! Vaikka omakin olis ollu ja mieluiten tietty olisin sillä ajanut....

Yhteistyössä