Miten on tuo scootterilla ajo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Tarviiko siihen jonkun kortin ajaa, vai voiko tämmönen tavallinen pulliainen vaan hypätä satulaan ja lähtee ajelulle? :whistle:
En omista minkäänlaista korttia niin tuli vaan mieleen että vois olla ainakin hyvä ettei vois kuka vaan ajella, varsin kun ei mitään ajanu missä moottori :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:24 riks raks poks kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:21 vieras kirjoitti:
Kortin tarttee vaan jos on syntynyt vuonna 1985 tai sen jälkeen =)

Tän tiedon peruustella ei muuta kun menoks :o
Täytyy lähtee jonnekin korpeen harjottelemaan ennen kun ihmisten ilmoille menee :whistle:

Lykkyä ajoon =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:26 piprane ema kirjoitti:
mä ajelin viime kesänä ekaa kertaa ja aloitin tuolla metsätiellä sen harjoittelun =)

Opitko nopsaa?
Minä kun olen niin torvi että liekkö opin koskaan, pelänny kaikkia menopelejä ja nyt sitte pitäis ite ajaa :headwall:
Enhän osaa edes liikennesääntöjä :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:29 riks raks poks kirjoitti:
\
mä ajelin viime kesänä ekaa kertaa ja aloitin tuolla metsätiellä sen harjoittelun =)

Opitko nopsaa?
Minä kun olen niin torvi että liekkö opin koskaan, pelänny kaikkia menopelejä ja nyt sitte pitäis ite ajaa :headwall:

joo tosi äkkiä sitä oppi ajelemaan ja eikai siinä muuta ku ajelee autotien reunaa sillo ku ei oo pyörätie sallittu. Sul ei sit oo ajokorttiakaan vai?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:35 piprane ema kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:29 riks raks poks kirjoitti:
\

Opitko nopsaa?

joo tosi äkkiä sitä oppi ajelemaan ja eikai siinä muuta ku ajelee autotien reunaa sillo ku ei oo pyörätie sallittu. Sul ei sit oo ajokorttiakaan vai?

ei oo, enkä ikinä mitään ajanu kun polkupyörää :whistle:

Yhteistyössä