Voiko alkio irrota omalla toiminnalla, harmittaa niin älyttömästi!

  • Viestiketjun aloittaja menikö tämä tässä
  • Ensimmäinen viesti
menikö tämä tässä
Olin aamulla esikoisemme 1,5v kanssa ulkoiluttamassa koiraamme, joka jotenkin yks kaks onnistui kiepsauttaa remmin neitimme jalan alta ympäri neidin jalan ja jouduin oikein kunnolla syöksyä sivulle, että ehdin nappaamaan tytöstä kiinni ettei lyö päätänsä asfalttiin. Ja nyt pelkään, että olisiko tuo revähtävä liike voinut aiheuttaa alkion irtoamisen, nimittäin vähän tapahtuneen jälkeen alkoi tuonne alavatsaan juilimaan menkkakipumaisesti ja muutama tunti tästä alkoi myös alaselkää jomottaa samaan tapaan kuin kuukautisissa. Ja tätä jatkunut koko päivän.

Mitä luulette, voiko alkio irtoa omalla toiminnalla? Erityisesti tuollaisella tahattomalla äkkinäisellä, revähtävällä liikkeellä?
Harmittaa niin vietävästi. Kuukautisten pitäisi alkaa loppuviikosta, perjantaina, ja jotenkin oli jo sellainen tunne, että olisi tärpännyt ja nyt kaikki nämä kuukautistuntemukset vei uskon kertakaikkiaan.

Kiitos vastauksista!
 
"Jeba"
Siis edes ei sulla menkat ollu vielä myöhässä?

No ei todellakaan voi vaikuttaa.

Vähän nyt kyllä ihmettelen tätä.. siis ethän voi edes tietää vielä olitko/oletko raskaana :D
 
Heippavaan
Tosi vaikea uskoa, että tuollaiseen solumöykkyyn mikään täräys vaikuttaisi.

Ja omien kahden lapseni kohdalla olen aavistanut raskauden siitä, että on tullut kuukautistuntemuksia muttei vuotoa.
 
"vieras"
Kannattais ehkä odottaa että kuukautiset on myöhässä ja tehdä testi ja odottaa sitä positiivista testitulosta ennen kuin alkaa sen kummempia suunnitella. Jos sä et raskaanakaan oo niin ei voi keskenmenoakaan tulla. Hohhoijaa.
 
"viidenäiti"
No ei ole tuolla tärähdyksellä vaikutusta mahdolliseen alkioosi.

Minut koira veti rajusti kyljelleen kumoon niin, että tanner tömisi. Eikä tämä vaikuttanut alkioon mitenkään ja oikeasti olin raskaana n. vk 10...!
 

Yhteistyössä