V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no tuota EI VOI, oli sit painoa minkä verran tahansa. JOS OTAT ET AJA, JOS AJAT ET OTA.
Mutta lain mukaan se promilleraja ei ole 0,00. Itsekin sanoisin että tod. näk. voi, mutta satavarmahan ei voi olla. Meillä mies ei juo ees sitä yhtä kun ajellaan vaan lainatuilla autoilla silloin kun ajellaan.no tuota EI VOI, oli sit painoa minkä verran tahansa. JOS OTAT ET AJA, JOS AJAT ET OTA.
Mutta lain mukaan se promilleraja ei ole 0,00. Itsekin sanoisin että tod. näk. voi, mutta satavarmahan ei voi olla. Meillä mies ei juo ees sitä yhtä kun ajellaan vaan lainatuilla autoilla silloin kun ajellaan.
No se kanssa vähän riippuu siitä, että paljonko tuo mies on yleensä tottunut juomaan? Mun 100-kiloinen kaveri on ihan sekaisin tosta määrästä, vaikka promilleja ei veressä varmaan olekkaan![]()
Itse pelaisin varman päälle ja odottaisin vaikka tunnin lisää ennen ajamaan lähtemistä ja OMA FIILIS se on mikä ratkaisee.
En usko että nousee promillet jos yhden juo, mutta ite en lähe ajamaan jos olen alkoa ottanut edes lasillisen.
Peesaan.
Jos ajan, en ota.
Toki poikkeuksena, jos vaikka iltapäivällä kahdeta juonut sen yhden kaljan ja kahdeksalta pitää lähteä autolla, sitten jo ajan, mutta muuten en.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26774645:Kumma, että olet tässä kysymyksessä niin ehdoton, mutta ylinopeutta kyllä ajelet huoletta. Pitääkö jonkun lapsen jäädä ensin alle, ennen kuin hidastat vauhtiasi?