Pystyyköhän sektion jälkeen ajamaan autoa ennen kuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja d
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

d

Vieras
hakastikit on otettu pois?
Meillä mies on aina hakenut minut sairaalasta ja käynyt kaupassakin puolestani mutta nyt tahtoisin päästä käymään yhdessä tapahtumassa ulkona mutta ei olla saatu vielä suurempaa autoa eli koko perhe ei mahduta yhteen autoon.
Kykenenköhän ajamaan itse toista autoa jos mies tulee toisella autolla?

Ja vauva ei siis ole menossa näin kylmällä ulos autoa pidemmälle joka on lämmitetty valmiiksi ennen lähtöä. Vauva on mummin luona sen hetken kuin minulla menisi tässä tilaisuudessa.

Mulla on kyllä ollut jatkuva ommel, mutta pystyin ihan hyvin ajamaan. En yhtään tiedä miltä nuo hakastikit tuntuu, mutta kyllä niiden kanssa ainakin saa ajaa. Uskon että kykenet ajamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Kyllä uskoisin. Mä olen elänyt jokaisen sektion jälkeen ihan normaalisti n. viikon päästä sektioista.:) Samana päivänä jo kävellyt kun sektio on tehty.

Minulla tämä kolmas sektio.
Sairaalassa nousin sängystä heti seuraavana aamuna ( aikaisemmin ei päästetty nousemaan, eli autettu ja katetrikin otettiin pois vasta seuraavana aamuna leikkauksesta ).
Muuten kyllä olen liikkunut paljon enkä ole ollut kovinkaan kipeä missään vaiheessa sektion jälkeen jos jälkisupistuksia ei lasketa :)

Hakastikit poistetaan täällä 7-9 päivän päästä leikkauksesta, th. tulee kotiin poistamaan.
Eli muuten elelen ihan normaalisti ( nostokieltoa noudattaen ) mutta mietin että onnistuukohan tuo autolla ajaminen kun tikit vielä paikallaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Kyllä uskoisin. Mä olen elänyt jokaisen sektion jälkeen ihan normaalisti n. viikon päästä sektioista.:) Samana päivänä jo kävellyt kun sektio on tehty.

Minulla tämä kolmas sektio.
Sairaalassa nousin sängystä heti seuraavana aamuna ( aikaisemmin ei päästetty nousemaan, eli autettu ja katetrikin otettiin pois vasta seuraavana aamuna leikkauksesta ).
Muuten kyllä olen liikkunut paljon enkä ole ollut kovinkaan kipeä missään vaiheessa sektion jälkeen jos jälkisupistuksia ei lasketa :)

Hakastikit poistetaan täällä 7-9 päivän päästä leikkauksesta, th. tulee kotiin poistamaan.
Eli muuten elelen ihan normaalisti ( nostokieltoa noudattaen ) mutta mietin että onnistuukohan tuo autolla ajaminen kun tikit vielä paikallaan :)

Niin sulle on tehty jo sektio! Luin tarkkaan! :D
Mullakin kolme sektiota tehty.

Yhteistyössä