V vieras Vieras 23.06.2008 #1 Sain eilen raprarpeja ja kiisseli meinasin tehdä mutta voiko sitä ton ikäselle antaa?
A Arkadian Ulla Aktiivinen jäsen 23.07.2005 4 346 0 36 23.06.2008 #2 muistelisin, että alle 1-vuotiaille ei raparperia, eli silloin 1-veelle voisi antaa. Ja maidon tai mun maitotuotteen kanssa.
muistelisin, että alle 1-vuotiaille ei raparperia, eli silloin 1-veelle voisi antaa. Ja maidon tai mun maitotuotteen kanssa.
T Työäiti Vieras 23.06.2008 #3 Mä jätän vielä 2v:tä väliin, koska poika juo maitoa (ja syö muita maitotuotteita) tosi nirkoisesti. Ei ole varaa kuluttaa kalsiumia mihinkään muuhun. Tai ainakin minä olen kuvitellut, että kalsium jotenkin jää imeytymättä ton raparperin takia
Mä jätän vielä 2v:tä väliin, koska poika juo maitoa (ja syö muita maitotuotteita) tosi nirkoisesti. Ei ole varaa kuluttaa kalsiumia mihinkään muuhun. Tai ainakin minä olen kuvitellut, että kalsium jotenkin jää imeytymättä ton raparperin takia
A ap Vieras 23.06.2008 #4 Kiitti vastauksista Taidan syödä vaan itse ja muksulle marjakiisseliä kun vielä korvikkeella on
N Neppi Vieras 23.06.2008 #5 hmm, minä olen kyllä antanut 10kk asti maidon kanssa. Poika tykkää kovasti, äitiinsä tullut
V vieras Vieras 23.06.2008 #6 oon antanu, teen mansikka-raparperisoppaa, ni ei oo niin väkevää. vaniljasoosia kyytipojaksi, nam.