Alkuperäinen kirjoittaja vähän realismia nyt;24367363:No, insestihän on tabu. Siitä ei saa puhua ja sitä ei ole olemassakaan. Leikitään näin ja poistellaan kaikki sitä sivuavat viestit.
Mä en tästä enää jankkaa, MINUN MIELESTÄ teinin(tytön) ei kuulu nukkua tai saunoa isänsä kanssa, pidän tätä ihan itsestään selvänä.
Tuohon 12 vuotiaaseen en osaa sanoa mitään, kun sen ikäsestä ei tiedä onko vielä kehittynyt naisen suuntaan vai onko vielä lapsenlainen. Mutta minusta hyvä sääntö on, että kun karvat ja rinnat kasvaa, niin tytär ei enää sauno isänsä kanssa tai nuku vieressä. Sama mulla pojan suhteen, en sauno teini-ikäisen pojan kanssa, koska minusta se ei enää ole ns. "sopivaa".
Mutta kaikki tavallaan. Peace ja hejdÅ.
Insestiin nyt ei mitenkään liity se, onko lapselle kasvanut karvoja vaiko ei. Ei sitten mitenkään.
Ja insestistä saa keskustella, mutta asiallisesti - ei täältä ole asiallisia viestejä poistettu.
Minusta teini saa itse päättää, haluaako saunoa vielä perheen kesken vaiko ei. Jos hän kokee sen kiusalliseksi, niin hän ei varmaankaan sauno.
Ja jos aikuinen ei kestä sitä, että oma lapsi kasvaa ja kehittyy myös kropastaan, ja siksi kieltää tätä tulemasta perhesaunaan tai viereen nukkumaan, niin hänellä lienee jotain ongelmia oman kroppansa ja seksuaalisuutensa suhteen. Kuten myös silloin, jos hän pitää toisin menettelevien tapoja ihan sairaina.