Voikin olla vaikeeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taustailija

Vieras
en kyl tiiä miks mut miehelle on joskus niin hirmusen vaikeeta/pelottavaa kertoo yhtään mitään.... en millään meinannut uskaltaa kertoo et lähen tyttökaverien kanssa risteilylle.... ja on muitakin asioita mitä ei aina meinaa uskaltaa kertoo sille.... se kun aina suuttuu ja mököttää ja se ei oo kivaa.... vaikee selittää, mut jospa joku ymmärsi...

meillä on sama asia.tänään sille selitin kun kyseli että miksi olen niin pahalla päällä että olen jo aikuinen ihminen ja olen muuttanut vanhempien luota aikoja sitten pois niin aviomieheni ei enää tarvitse holhota minua kuin pikku lasta.osaan ajatella omilla aivoilla ja tehdä päätöksiä yksin ja yhdessä aviomieheni kanssa,sinä et ole minun isä.

meillä tuo suuttuu jos minä teen jonkun mokan eli käy vahinko.sitten kun sille sattuu jotakin niin se kuitataan naurulla.
esim.auto on pesty juuri.mies sanoo että elä aja hiekkateitä ja rapakoita että ei sotkeudu auto.no menee viikko ja sataa vettä ja tiellä on rapakoita joita ei voi väistää.minä olen tahalleen sotkenut auton ja ajanut niistä rapakoista.hän ajaa samallailla,noh ei voi mitään pesen sen uudelleen.

Huomauttanu oon ja asiasta on keskustelukin, vähän aikaa menee ihan kivasti mut sit taas kohta kaikki muuttuu ja on samanlaista. Tiiän et itessänikin vikaa mut enemmän toisessa (ainakin miun mielestä). On muutenkin "mörökölli", ei paljon puhele, olla möllöttää vaan.... Laitoin nyt sit tekstarin risteilystä, saas nähä mikä on kommentti...

Yhteistyössä