eijeijei.. en mä pysty siihen!!!!Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:Lopeta se polttaminen nyt sit tähän
en mä muksuja jaksa roudata sen takia autoon... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Siispä painelet ostaan tupakkia.
No hyvä, olispa vähä noloo...Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:en mä muksuja jaksa roudata sen takia autoon... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Siispä painelet ostaan tupakkia.
niin munki mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No hyvä, olispa vähä noloo...Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:en mä muksuja jaksa roudata sen takia autoon... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Siispä painelet ostaan tupakkia.
Varmaan teiltä puuttuu jääkaapistaki vaikka mitä.... Eli kauppaan vaanAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:en mä muksuja jaksa roudata sen takia autoon... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Siispä painelet ostaan tupakkia.
soon iha piukas.c :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Varmaan teiltä puuttuu jääkaapistaki vaikka mitä.... Eli kauppaan vaanAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:en mä muksuja jaksa roudata sen takia autoon... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Siispä painelet ostaan tupakkia.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Mee tuhkikselle ja tyhjennä tumpeista ne loput purut ja sit otat virsikirjasta tms. paperin ja kääräset sätkän siitä!
Mun äiti teki aina noin!
joo hei! hyvä idea!Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Mee tuhkikselle ja tyhjennä tumpeista ne loput purut ja sit otat virsikirjasta tms. paperin ja kääräset sätkän siitä!
Mun äiti teki aina noin!
Joskus ku mä oon tästä puhunu muille niin mont kertaa on sanottu et "se selittää paljon!"Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Mee tuhkikselle ja tyhjennä tumpeista ne loput purut ja sit otat virsikirjasta tms. paperin ja kääräset sätkän siitä!
Mun äiti teki aina noin!
no en mä mitään paskasii tumpei tual ala ronkkii! en mä niin alas vajoo.Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Joskus ku mä oon tästä puhunu muille niin mont kertaa on sanottu et "se selittää paljon!"Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Mee tuhkikselle ja tyhjennä tumpeista ne loput purut ja sit otat virsikirjasta tms. paperin ja kääräset sätkän siitä!
Mun äiti teki aina noin!
Siis mitä se sit muka selittää? Röökit mitään mulle ainakaa oo koskaa selittäny ku mä en kääräse niihi mitää vahvempaa!
Niin en mäkään tietty jos niis on ihan paskaa mut meillä ei oo ulkohuussia niin mä laitan vaan tumpit sellaseen kurkkupurkkiin.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:no en mä mitään paskasii tumpei tual ala ronkkii! en mä niin alas vajoo.Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Joskus ku mä oon tästä puhunu muille niin mont kertaa on sanottu et "se selittää paljon!"Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Mee tuhkikselle ja tyhjennä tumpeista ne loput purut ja sit otat virsikirjasta tms. paperin ja kääräset sätkän siitä!
Mun äiti teki aina noin!
Siis mitä se sit muka selittää? Röökit mitään mulle ainakaa oo koskaa selittäny ku mä en kääräse niihi mitää vahvempaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Niin en mäkään tietty jos niis on ihan paskaa mut meillä ei oo ulkohuussia niin mä laitan vaan tumpit sellaseen kurkkupurkkiin.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:no en mä mitään paskasii tumpei tual ala ronkkii! en mä niin alas vajoo.Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Joskus ku mä oon tästä puhunu muille niin mont kertaa on sanottu et "se selittää paljon!"Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Mee tuhkikselle ja tyhjennä tumpeista ne loput purut ja sit otat virsikirjasta tms. paperin ja kääräset sätkän siitä!
Mun äiti teki aina noin!
Onks teil undulaatteja? Ne on söpöjä!!Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Niin en mäkään tietty jos niis on ihan paskaa mut meillä ei oo ulkohuussia niin mä laitan vaan tumpit sellaseen kurkkupurkkiin.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:no en mä mitään paskasii tumpei tual ala ronkkii! en mä niin alas vajoo.Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Joskus ku mä oon tästä puhunu muille niin mont kertaa on sanottu et "se selittää paljon!"Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Mee tuhkikselle ja tyhjennä tumpeista ne loput purut ja sit otat virsikirjasta tms. paperin ja kääräset sätkän siitä!
Mun äiti teki aina noin!
linnunpaskaa...
ööö.. joo'o.Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Onks teil undulaatteja? Ne on söpöjä!!Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Niin en mäkään tietty jos niis on ihan paskaa mut meillä ei oo ulkohuussia niin mä laitan vaan tumpit sellaseen kurkkupurkkiin.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:no en mä mitään paskasii tumpei tual ala ronkkii! en mä niin alas vajoo.Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Joskus ku mä oon tästä puhunu muille niin mont kertaa on sanottu et "se selittää paljon!"Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Mee tuhkikselle ja tyhjennä tumpeista ne loput purut ja sit otat virsikirjasta tms. paperin ja kääräset sätkän siitä!
Mun äiti teki aina noin!
linnunpaskaa...