Voiii ¤¤#¤####!!! Siistiä! Taas vallan kylvetään rahassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tilli";23204532]siis-- itse köyhä työläinen, ei koskaan tukia mistään. mutta maksan muille ???[/QUOTE]

Jos olisit ajatuksen kanssa lukenut mun kirjoitukset ymmärtäisit, että en ole tukia hakemassa vaan käytän niitä säästöjä.

Kokemuksesta voin sanoa, että kelan päätös kyllä kulkee käsikädessä eläkelaitosten päätösten kanssa. Ja hylätty päätöskin on paljon mahdollinen...Toivottavasti teille ei käy samallalailla miten meillä oli. 7 vuotta sai taistella miehelle eläkettä. Vaiva ja syy oli selvä miksi olisi pitänyt päästä, mutta näiden asiantuntijalääkärien, mitä eläkelaitoksissa on, mukaan ikä ja kaikki mahdollinen vaikutti. Kauan laitettiin uutta ja uutta lausuntoa, ja viimein saatiin. Tsemppiä teille!

Mitenkäs tuossa sanotaan sitten kun on se työpaikka, mistä ei missään nimessä kannata itteään irtisanoutua, ei sillon voi olla sekä sairaslomalla töistä että työtön työnhakija. Ei vaikka sairaspäivärahat loppu. Toisekseen, turhaa touhua jos sieltä työkkäristä ei senttiäkään saa, vuoden työkkärissä roikkumalla alkaa vaan sairasloma + eläkehakurumba alusta ellei koko ajan oo ollu sairasloma voimassa.

Minulla on voimassa oleva työsuhde,ollut sairaslomalla viime toukokuulta.Kelan päivät täynnä ja kuntoutustuki hakemus menossa kelassa.
Ilmottauduin työkkäriin sairaaksi työnhakijaksi ( vajaakuntoiseksi ) ja nyt siis saan liitolta päivärahaa kunnes kelan päätös tulee.
Työnantajalla ei ole tarjota tämänhetiseen työkykyyni työtä.
Eli voit olla sairaslomalla nykyisestä työpaikastasi sekä työkkärissä työnhakijana samaan aikaan.

[QUOTE="vieras";23205334]Minulla on voimassa oleva työsuhde,ollut sairaslomalla viime toukokuulta.Kelan päivät täynnä ja kuntoutustuki hakemus menossa kelassa.
Ilmottauduin työkkäriin sairaaksi työnhakijaksi ( vajaakuntoiseksi ) ja nyt siis saan liitolta päivärahaa kunnes kelan päätös tulee.
Työnantajalla ei ole tarjota tämänhetiseen työkykyyni työtä.
Eli voit olla sairaslomalla nykyisestä työpaikastasi sekä työkkärissä työnhakijana samaan aikaan.[/QUOTE]

Tämä oli mielenkiintoinen tieto. Kiitos! Täytyypäs jutella miehen kanssa kun tänään mökiltä kotiutuu. Kiitos monille hyvistä vinkeistä! On tää palsta välillä vaan hyväkin paikka! :D

Yhteistyössä