Voihan yövaate!!! Mistä lapselle suomalaisia/ Euroopassa valmistettuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etsintää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etsintää

Vieras
Olen yrittänyt metsästää internetin ihmeellisestä maailmasta tytölle yövaatetta. Mekoista tykkää, mutta pyjamakin menee. Haluaisin ostaa Suomessa tai Euroopassa tuotettua vaatetta, joko luomua tai ei. Mistä? Paitoja, housuja, mekkoja ym. löytyy vaikka miten, mutta miksi kukaan ei valmista yövaatetta??? Kellään vinkata valmistajaa/ netti kauppaa josta voisi saada?

Nanso valmistaa pääasiassa Suomessa ja Euroopassa, mutta 27% tuotannosta tapahtuu Kiinassa. Puuvillan vaalmistuksesta ei ole mitään tietoa, missä ja miten tapahtuu.

Tässä linkkiä http://www.nansogroup.com/vastuullisuus_sosiaalinen_vastuu_vastuullinen_hankinta

Itseasiassa olen jopa käynyt Nanson Nokian tehtaalla ja taidan todellakin kallistua Nanson puoleen, jos ei muuta vaihtoehtoa ole. Mutta jos kellä vinkata 100% valmistuksesta lähialueilla, niin kertokaa ihmeessä!

Kiitos ehdotuksista! Weecos olikin minulle uusi mielenkiintoinen tuttavuus, mutta sieltäkään ei yövaatteita löytynyt tuolle neljävuotiaalle. Melliin olenkin tutustunut aiemmin, sielläkään ei ikävä kyllä muita kuin unipusseja.

Valmistaisikohan joku suomalainen nettipuoti pyynnöstä/tilauksesta yövaatteita? Pitänee laittaa sähköpostia ja kysellä.

Metsolalta löytyisi oikein mukavia yömekkoja heidän oman brändinsä alta! Mistään en vain saanut kaivettua tietooni sitä missä tuotteet ommellaan. Ainut tieto oli että designed in Finland, eli suunnittelu tapahtuisi Suomessa.

Mitenkäs ruotsalainen Småfolk? Niissä valmistus on Ruotsissa, Belgiassa, Saksassa, Iso-Britanniassa ja USA:ssa. valmistusmaa löytyy pakkauksesta. Höön ja Marakattimarssin valmistamat vaatteet ovat kankaita myöten Suomalaisia, mutta en tiedä, onko niillä yövaatteita valikoimissa. Moonkidsin vaatteet valmistetaan Euroopassa.

Yhteistyössä