Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Lordin jälkeen on ihan sama kenet sinne laitetaan, kun eivät tule pärjäämään...
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Lordin jälkeen on ihan sama kenet sinne laitetaan, kun eivät tule pärjäämään...
no totta.. mutta ois kiva jos ees jotain pisteitä sais... tai tietty jonkun täytyy olla aina se viimeinen...
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:mä en tajua miten vuosi toisen jälkeen nää meidän edustajat on tätä samaa sarjaa vaikka nähdään miten siinä käy... ja haluaisin tietää ketä ihan oikeasti on äänestänyt tämän meitä edustamaan, koska niitä ihmisiä pitää olla paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:mä en tajua miten vuosi toisen jälkeen nää meidän edustajat on tätä samaa sarjaa vaikka nähdään miten siinä käy... ja haluaisin tietää ketä ihan oikeasti on äänestänyt tämän meitä edustamaan, koska niitä ihmisiä pitää olla paljon...
Mukamashauskan junttihumpan kannattajat.
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Lordin jälkeen on ihan sama kenet sinne laitetaan, kun eivät tule pärjäämään...
no totta.. mutta ois kiva jos ees jotain pisteitä sais... tai tietty jonkun täytyy olla aina se viimeinen...
Mua harmittaa vieläkin ettei Signmark päässyt viime vuonna Suomen edustajaksi, ois ollut niiiin hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Olis kiva saada selvää mitä laulavat :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Olis kiva saada selvää mitä laulavat :ashamed:
älä huoli, oot kato tasoissa kaikkien muiden maailman ihmisten kanssa, ei ne siitä kuitenkaan mitään ymmärrä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Mä tein joku aika sitten aloituksen omasta tyhmyydestäni, olin luullut ulkomaalaisten kaverusten tekemän youtube-parodiavideon taustalla soivaa kappalettakin parodiaksi.. kun se olikin juuri tämä aito kappale![]()
![]()