Voihan Vain Elämää

  • Viestiketjun aloittaja taas se tulee
  • Ensimmäinen viesti
Heh, Sibelius-akatemian käyneistä tutuistani ykskään ei kato tätä. Enpä usko, että heidän sävelkorvassaan ois vikaa :)
Aika hyvä, että tämäkin akateemikko kuvittelee suorittaneensa suurenkin luokan tutkimuksen, kun vertaa omaa tuttavapiiriä :D Kun omat sibelius-akatemian käyneet tutut ei katso, niin akateemikot yleensäkään ei silloin varmaan katso. Juu, näinhän se on :D

Kyllä mun mies ainakin tykkää tuota katsoa ja on musikaalinen sekä akateemikko :D
 
"katselija"
Heh heh. Eihän tuota kenenkään ole pakko katsoa.

Itselle kyllä varsin koukuttava. Kun en muuten harrasta tätä musiikin "genreä", niin artisteista tiesin vain Ismo Alangon ja Maaritin etukäteen, mutta kyllähän tuossa fiiliksiin pääsee ja oppii samalla nykytietämystä kevyen musiikin kentästä kun ohjelmaa katselee. Minusta varsin mukava formaatti.

(En nyt viitsi mainita olenko muusikko tai akateemikko, saatte arvata tai olla arvaamatta.)
 
ahaha
Hassua, että netissä puhutaan nimenomaan tästä ohjelmasta tosi paljon. Katsojaluvutkin ovat ilmeisesti melkoisen hyvät. Itse en tämäntyyppisiä ohjelmia katsele eikä mun tuttavapiirissäkään oikein kukaan tunnu seuraavan. Jotkut sukulaiset ilmeisesti seurailee. Onkohan se sitten niin, että akateemiset ihmiset kattelee tämmösiä ohjelmia vähemmän? Muistan, että jo opiskeluaikoinani huomasin, että siinä porukassa katseltiin vähemmän tämmöistä ihan kevyintä viihdettä.
Tuliko nyt ylempiarvoinen olo kun sait tämän kertoa? :D Ei teille akateemisille ainakaan nöyryyttä ole suotta opetettu. :D
 

Yhteistyössä