Voihan uteliaisuus!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Tosiaan kävin terassilla lauantaina ja kaverin kanssa siinä puhuttiin niitä näitä, no mulla on aika kova ääni että puolet mun jutuista varmaan kuulu viereiseen pöytään. Mun takana istu yks mies vaimoineen, tunsin kyllä heidät mutta en mitenkään hyvin. Kaveri sit kuiskas siinä että toi ukko on korva kii mun selässä :headwall: :headwall:
Kovaan ääneen siinä sitten sanoin että ei ole joidenkin uteliaisuudella mitään rajaa :whistle:

Tää ukko on nyt menny yhelle ihmiselle kertomaan mitä se mukamas kuuli meidän puhuvan :kieh:Se pitää paikkansa että siitä ihmisestä siinä puhuttiin mutta ei todella semmosta mitä tuo ukko olevinaan kuuli |O

Nauranu koko aamun tälle jutulle, ei voi oikeesti kukaan olla noin utelias :laugh:

:laugh: Pienet piirit?

Minä asun pienessä kunnassa, ja yhdelle ihmiselle olen meidän muutosta enemmän jutellut ja ainakin 5 ihmistä on tuosta asiasta tullut minulle juttelemaan :whistle: (loput eivät varmaan ole suoraan kehdanneet )
Paras oli pojan pk-kaverin isä joka tiesi muuttomme syyt tarkasti, enkä ikinä aiemmin ole hänen kanssaan jutellut :laugh:

:laugh: Voi ny... ei muuten liity mitenkään tähän, mutta muistupahan elävästi mieleen, kun olin silloisen poikakaverin (nyk. mieheni) kanssa raflassa. Aloin sanomaan yhdestä miespariskunnasta musiikin soidessa, että nuo miehet on varmaan... - musiikki loppui - H...JA! Jostain syystä kerättiin lievästi katseita... :ashamed:

Yhteistyössä