Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Mitä olet tehnyt tänään? Onko ollut kiva vai huono päivä?
Kerros mitä tarjottavaa keksin lasten vappujuhliin? Osallistujat kaikki alle 5-vuotiaita.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Mitä olet tehnyt tänään? Onko ollut kiva vai huono päivä?
Kerros mitä tarjottavaa keksin lasten vappujuhliin? Osallistujat kaikki alle 5-vuotiaita.
Käyny töissä, ollu ihan ok päivä. Kotona en oo tehny oikee mitää, lepopäivä siltä osin..Tytön kans leikkiny ja sillee.
Mä oon niin huono noissa tarjottavissa!!Nyt lyö ihan tyhjää..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Välillä saa aina lepäilläkkin.Mä olen kanssa noissa tarjottavissa ihan käsi. Mä taidan väsätä ihan liikaa sinne tarjottavaa. :/ Sit naapurit taitaa pitää mua muutenkin hulluna kun jotain fucking lastenvappujuhlia järjestän ihan onessaan. Keksi mulle naamiaisasu sinne?
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Mietin täällä vappurokia.Mitä tekis...Sienikeittoa alkuruoaksi ja karpalojäädyke jälkkäriksi.Väliruoka onkin hakusessa.Lihaa ?ja kalaa?( pihvejä?Siikaa?....)Vinkkejä
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Mietin täällä vappuruokia.Mitä tekis...Sienikeittoa alkuruoaksi ja karpalojäädyke jälkkäriksi.Väliruoka onkin hakusessa.Lihaa ?ja kalaa?( pihvejä?Siikaa?....)Vinkkejä
Lihaa, lihaa sen olla pitääJoku hyvä pihvi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Mietin täällä vappuruokia.Mitä tekis...Sienikeittoa alkuruoaksi ja karpalojäädyke jälkkäriksi.Väliruoka onkin hakusessa.Lihaa ?ja kalaa?( pihvejä?Siikaa?....)Vinkkejä
Lihaa, lihaa sen olla pitääJoku hyvä pihvi.
Pihviä minäkin suunnittelin...Ehkäpä pippuripihviä ja pariisinperunoita, sekä lämpimiä kasviksia ja salaatti...Tms
Lapsille tulee likipitäen samat tajottavat hieman ehkä kevennettynä/muunneltuna
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Välillä saa aina lepäilläkkin.Mä olen kanssa noissa tarjottavissa ihan käsi. Mä taidan väsätä ihan liikaa sinne tarjottavaa. :/ Sit naapurit taitaa pitää mua muutenkin hulluna kun jotain fucking lastenvappujuhlia järjestän ihan onessaan. Keksi mulle naamiaisasu sinne?
No joku rimpsessa tietenki! Jos tulee paljo tyttöjä siisJos tulee paljo poikia ni voit olla spiderwoman
Meidän pitäs duuniin kans suunnitella jotai vappubileitä ja pää lyö tyhjää. Onneks on viel aikaa ja netti keksitty.. Kotona ei sen kummemmin vappua juhlita, jotai ihan perussettiä vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Heh. En mä oikeasti ole prinsessatyyppiä. Mut Batman mä voisin olla.On mulla Batmantatskakin.