Y
yks tällänen
Vieras
Kerrankin siis kun olis ollu mahista viettää laatu-aikaa ukkelin kanssa niin tää päättää jäädä terassille notkuun vaikka miten manguin et mentäs yhessä (tyhjään) kotiin ja laitettas sauna ja oltas vaan kaksin kun kerrankin saatas olla.. niin ei. Nyt viduddaa ja kunnolla, jätin siis ukon sinne ja tulin ite saunomaan, kylläpä on mukavaa...
Vielä se tiedoksi siis et ite en juo, eli tuo terassilla istuminen on aan minusta tylsää ja tosiaan oltiin siinä muutama tunteroinen istuttukin ennekuin halusin kotiin. Nyt olo erittäin ://.
Ehdotuksia, miten tästä iltaa piristäis??
Vielä se tiedoksi siis et ite en juo, eli tuo terassilla istuminen on aan minusta tylsää ja tosiaan oltiin siinä muutama tunteroinen istuttukin ennekuin halusin kotiin. Nyt olo erittäin ://.
Ehdotuksia, miten tästä iltaa piristäis??