Voihan raskaus, ajattele karkkia saat 5kiloa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
just viikkoja 15 ja trallallaa painoa hurahtanu silmissä 5kiloa! Siis LISÄÄ! Siis ku ei tässä voi ku kattoa saakeli karkkipussia ni johan ropisee kiloja samantien....en musta oo mässäilly nyt NIIIIIN et näin paljon ois tullu..alkaa jo vatuttaa, mut niin onko pakko syyä karkkia senkään vertaa mitä syön... Olo on niin punkeroinen jo nyt et huh huh!

ai sullakin :laugh:
mulla nyt viikkoja 16+4 ja kiloja tullut jo nyt melkein kanssa se viisi :whistle:
mutta mää kyllä syönkin kun hevonen kun tuntuu et koko ajan on nälkä, enkä siis pelkästään karkkia ym. herkkuja..vaikka välillä niitäkin on vaan pakko syödä :p

Alkuperäinen kirjoittaja sarba:
ai sullakin :laugh:
mulla nyt viikkoja 16+4 ja kiloja tullut jo nyt melkein kanssa se viisi :whistle:
mutta mää kyllä syönkin kun hevonen kun tuntuu et koko ajan on nälkä, enkä siis pelkästään karkkia ym. herkkuja..vaikka välillä niitäkin on vaan pakko syödä :p

Niimpä! JUst näin, mä syön kanssa säännöllisesti, on syötävä tai tulee julmettu pääkipu mikä ei hellitä ennen ku käy yöunille!! Ja syön suht normi kokosia annokisia, mut ku sen jälkeen on saatava vähän namua...ja sit iltasin saatan syödä iltapalaa, leipää/karjista tms. eilen söin melekin pussillisen salmiakkia kun teki kovasti mieli...suklaata en voi sietää, toisin ku esikoista oottaessa...toisesta tytöstä söin kanssa karkkia, mut happamia ja kirpeitä karkkeja... Sipsiäkään en syö...koitan vetä porkkanaa ja kaaliakin jossaki välissä raakana, mut eih...sielä välissä tai niiden jälkeen saattaa pari lakupatukkaakin viel mennä :D Sairasta...

Yhteistyössä