voihan per.ex oli sitte

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
syöttänyt 3v lapselle lättyjä klo 19(eli hetkeä ennen iltapala aikaa) arvatkaas söikö mitään enään kotia tultua,ei.

tavallaan turhaa valitusta mut kun se mies voisi ajatella lapsen etua ekaks. eikä aina antaa mässyttää kaikkee makeaa,kun minä vaikka itsellä mieli tekisikin yritän välttää makeita,ihan vaan hampaiden takia(lapsen)
 
Mamma -82
Eikö ne lätyt voinut tällä kertaa olla se iltapala? Suokoon isälle pieni hemmottelu, jos näkee lastaan vaan (joka toinen) viikonloppu!? Kyllä muakin välillä on ärsyttänyt kun exän luona lätyt on iltapala, mutta hyvää se sillä tarkoittaa ja se on vaan joka toinen vknloppu :)
 
Tsiukkis
Meidän naisten on opeteltava siihen, että mies saattaa tehdä kaiken toisin kuin tahdomme, mutta kysymys kuuluu:tekeekö mies mitään väärin
LÄtyt on sitäpaitsi täyttävä iltapala,ja vielä jos mies on tehnyt:)
 
?
pienen lapsen iltapala lättyjä,ei musta, se olis voinut sitte tehdä niitä vaikka päivällä!!! jos ihan pakko oli

niin että etävanhemmalla on oikeus sitte pilaa lapsen hampaat? ihan vaan sen takia ettei ihan omaa syytänsä näe lastaan useammin. se meinaan lahjoo sitä nameilla jatkuvasti,ja siltä on nyt just yksi reikäkin paikattu!!! pitäisi riittää syyksi miksi makeat pois.
 
?
joo on varmaan mutta ongelmahan ei ole se yksi lätty vaan jatkuva makean syöttö aina ku lapsi on isän kaa oli sitte 1h tai 2vrk . kyseesä on se mitä se aiheuttaa,reikiä! ja yksi on jo 3vuotiaalla,ei pitäisi.
 
?
mutta lasten ei kuulu syödä lättyi iltapalaksi siltikään. miksi ei voi vaatia isältä että laittaisi sitten vaikka lätyt jälki ruuaksi päivällä? jos on pakko makeaa syöttää (+kaikki namit päälle)
 
?
niin muut saavat toki opettaa lapsensa syömään ihan mitä vaan illalla. jotenki tuntu vaan että nyt kyllä oli se viimeinen tippa. ehkä sitte ylireagoin. mut tulkaa itse kattoo ku 3v paikataan hammas! ei tietenkään yhden lätyn syönnin takia vaan kaikkien herkkujen yhteensä
 
letunpaistaja
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Se oli sitten makoisa iltapala, meilläkin on usein lettuja/pannaria illalla. :p
Meillä on myös joskus iltapalaksi lettuja, lasten suurta herkkua. Niitä paistettiin jo partioaikoina retkillä iltaisin, hyvin olen elämässä siitä huolimatta selvinnyt =)

 

Yhteistyössä