voihan, ovistestit vs. r-testit.. r-testi eilen haamu tänään o-testi plussa.

Joo, oli tarkoitus tehdä tänään r-testi, mut prisman r-testipakettiin oli eksyny jostain kumman syystä kaksi o-testiä.. Meinasin pyörtyä, kun testiin alkoi tulla selvä plussa heti kun testin kastoin, sitten huomasin, että perkule täähän on ovistesti. Selvä plussa kuitenkin ja eilen tuli dbestillä haamu.. Ei uskalla vielä päästä riemua valloilleen, tietty toiveet heräs. Harmittaa vaan tuo o-testi!! oisin halunnu r-testin.. Mitä ootte mieltä?

voi viude, älkää nyt vielä onnitelko, oon ihan kauhusta jäykkänä.. Kun en voi uskoa, että tää viimein ois totta!! :heart: Tuun kertomaan, kun saan jostain oikean r-testin käsiini! :kieh: :headwall: :saint: Siis voiko o-testi näyttää loppukierrosta plussaa ja lämmöt olla normaalit/koholla ihan muuten vain?

Minime: Monella ovulaatiotesti näyttänyt taskauden, kun se on vahvana plussana ihan silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa se useimmiten tarkoittaa raskautta!

Varovaiset Onnittelut sinulle, nyt nopsaan R-kioskille testiä ostamaan tai isompaan tavarataloon :heart:

Riippuu myös ovistestistä, esim. One stepin o-testi näyttää selkeetä plussaa,mutta Eggenissä ei näy kuin kontrolliviiva. Davidillakaan ei näkynyt plussaa. (mulla jäi erimerkkisiä o-testejä jäljelle ja oon huvikseni niillä testaillu) :D

Oon testaillut ovista noilla prisman testeillä ja mulla on tullut tosi hailu viiva ennen ovista yhtenä päivänä ja sitten vain ovikseen aikaan vahva viivaa. Joten tosi hyvältä kuullostaa!

Varovaiset onnittelut täältäkin :heart:

Minimelle ISOT peukutukset plussan:heart: puolesta!!:wave:
..mie luulen, että sie olet RASKAANA!!

Heips Enkelinäiti !!..mainitsit, ettei sinulla nuo "david" ovis testit(herkkyys 10?)näyttäneet plussaa(yhtä vahvaa viivaa, kuin kontroli viivanen)vaikka olit raskaana!!..näinkö?..mie höppänä kun täällä niillä nyt "koe" mielessä kerran päivässä testailen :p ..viiva on puolet kontrolliviivan vahvuudesta, tänään aavistuksen vahvempi, kuin eilen.

Testaan kyllä sitten tuona TOTT-päivänä ihan R-testillakin!! =)

..jäänpä odottelemaan siun vastaustasi..

mur-mur

Luulen, että olet raskaana minime, onnea :D

mur-mur kyselit noista david ovistesteistä raskaustestinä ja ajattelin vastata vaikka minulle ei kysymys ollutkaan. En tiedä noiden testien herkkyyttä, mutta mammaksin sivuilta omani tilasin. Tiistaina kun yksi raskaustesti antoi haamun ja toinen selvän plussan ni david merkkinen o-testiin tuli vielä nega eli testiviiva oli ihan hitusen heikompi kuin kontrolliviiva. Torstaina sitten tuli siihen kaksi yhtä vahvaa viivaa ja eilen lauantaina sitten testiviiva oli vasta selvästi kontrolliviivaa vahvempi. Tälläinen kokemus minulla. Fertest merkkinen ovistesti antoi tasavahvat viivat samana päivänä kuin raskaustestikin oli positiivinen ja sitten torstaina oli siinä jo testiviiva vahvempi. Jos yhtään ihmettelet miksi ovistestejä näin tuhlaan ni ehdin viime viikonloppuna niitä tilata kun luulin menkkojen alkavan ja raskaustesti oli nega. Ostin vielä maanantaina prismasta noita fertest merkkisiä kun vakaasti olin päättänyt kaksi kertaa päivässä ovista metsästää heti kun menkat loppuvat :whistle: Ja noista david merkkisistä oli toisilla huonoja kokemuksia ihan oviksen löytämisessä joten ostin vielä toisen merkkisiä rinnalle...

Kiitti adama vastauksestasi!!

Miun David-merkkiset O-testit on tilattu Raskauskeiju-firmalta ja ovat herkkyyttä 10-erittäin herkkiä!..normaalisti O-testit ovat tuon 20-25..mammaksin sivuilla ei mainita heidän David-merkkisen liuskatestin herkkyytä-ovatko siis samoja??..

Itse yllätyin kovin, kun David O-testi näytti miulle niin hyvin oviksen!! Olen nimittäin normaalisti käyttänyt One Stepin halpis liuskoja tuon CB:n digitestin rinnalla!!..nuukuuksissani tälle kierrolle ostin David-testejä ja aion kyllä lisääkin tilailla, koska toimivat miulla! =)

Tuo Davidin O-testi näytti pe-la 1/2 vahvaa viivaa-testasin päivällä..illasta tänään kun testasin, haaleampi viiva :/ ..tänään dpo8 kp21/27-29 testasin R-testillä puhtaan negan..

..jotain tuntemuksia on masussa..mutta en halua liikaa innostua..tuntuu vain NIIN erillaiselta, kuin normaalisti 8vrk ennen menkkoja..edes PMS-oireet ei ole tulleet vahvana(ainahan sitä jotain pientä ;) )PMS-oireet miulla--->hermostunut olo, pinna tiukalla, ärtynyt "raivotar" :D jne..jne..odotellan ja kattellaan nyt sitten, mitä tuleman pitää..

Lämpimät Onnittelut siulle plussaamisesta!!:flower::heart:

mur-mur

Minime mäki sain suunnilleen noilla päivillä oviksen jälkeen ovistestillä plussan ja raskaana olin. Tein raskaustestin siitä parin päivän päästä. Ja määki käytän niitä Prisman testejä....

:flower: :flower: :flower:

Kiitos, toiveet nousee jo kattoon! =) Katsotaan kuinka sieltä tiputaan puolen tunnin päästä, kun testaan tuolla first signalilla.. pelottaa. Tänään oli kolme tuntia kamala päänsärky ja suoranainen oksetus! :x Olen kyllä maailman onnelisin ihminen, jos testi on tänään positiivinen! :D

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Minime mäki sain suunnilleen noilla päivillä oviksen jälkeen ovistestillä plussan ja raskaana olin. Tein raskaustestin siitä parin päivän päästä. Ja määki käytän niitä Prisman testejä....

:flower: :flower: :flower:
huih, jännittää!! :heart: Onneksi olkoon sinulle plussasta! :flower: :flower:

minime :hug: Josko tää uus testi ei ollutkaan niin herkkä?
Tai sitten (toivottavasti ei) siulle kävi niinkö mullekin... :( Raskaus otti ja alko, mutta meni heti alkuunsa kesken... Sillon antaa positiivisen tuloksen, ja mulle tuli ihan kunnon oireetkin. Vuotaa sitten joskus pihalle...

Mutta toivottavasti ei näin! Vaan testi ei ollut ihan niin herkkä =)

:'( Olitko kauanki pissaamatta? Aamupissa olis aina varmin...

Niin ja kun sanoin, että mulla näytti plussaa, niin se oli viime raskaudessa, joka meni sitte kesken myöhemmin :ashamed: Nyt on kuitenkin ihan ovisplussa bongattuna ja hyödynnettynä, joten toiveet on taas (kerran) korkeella.

Yhteistyössä