Voihan nettitreffit.. kannattaako niihin lähteä mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malttamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

malttamaton

Vieras
Mä oon ollut aiemmin sitä mieltä, että ei kannata. Jostain kummallisesta syystä nyt kuitenkin loin sinne profiilin itsestäni. Tällä kertaa kerroin millainen olen ja millaisista asioista tykkään. Ja että haen ihan tavallista miestä. En laittanut kuvaa, koska en halua yhteydenottoja pelkän kuvan takia.
Oikeastaan tein koko hässäkän vain siksi, että pääsen selaamaan miesten profiileja. Ja kas, silmiini sattui kuvaton profiili, jossa ei ole jaariteltu korusanoin pientä novellia.. vaan profiilin perusteella sen takana saattaisi jopa olla se tavallinen mies, jota etsin. Mies, jolla on samansuuntaisia ajatuksia kuin minullakin.. ja nyt me sitten ollaan vaihdeltu muutama hassu viesti, ja mä en malta odottaa että saan niitä lisää. Typerää :D

Keikautin aiemmat kriteerini ihan päälaelleen, ja kas, taisin ehkä löytää jotain.. ;) Jännää.

ei oo netti kummempi paikka. irc-galleriasta bongasin omani ihan hakemalla tietyllä ikähaulla ja sinkku-vaatimuksella. puoltoista vuotta ollaan oltu yhdessä, asuttu yhdessä 8kk. lisätkää toistenne meset, menkää gamiin. (hommatkaa web-kamerat) kannattaa! me tavattiin 4päivän päästä kun alettiin ekan kerran juttelemaan. siitä päivästä asti oltu erottamattomat. kannattaa tavata julkisella paikalla, vaikka prismassa. näin ei oo riskiä. menkää sit vaikka kahville. onnea!

No minä tapasin oman ukkoni silloin 12 vuotta sitten sitä kautta. Nyt naimisissa ollut jo aika kauan. Yksi lapsi, toinen tulossa. Omakoti maalla ja elämä on kaikinpuolin mielestäni kivaa.

Ei se ota jos ei annakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
ei oo netti kummempi paikka. irc-galleriasta bongasin omani ihan hakemalla tietyllä ikähaulla ja sinkku-vaatimuksella. puoltoista vuotta ollaan oltu yhdessä, asuttu yhdessä 8kk. lisätkää toistenne meset, menkää gamiin. (hommatkaa web-kamerat) kannattaa! me tavattiin 4päivän päästä kun alettiin ekan kerran juttelemaan. siitä päivästä asti oltu erottamattomat. kannattaa tavata julkisella paikalla, vaikka prismassa. näin ei oo riskiä. menkää sit vaikka kahville. onnea!

Ai prismassa ei ole riskiä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

Ai prismassa ei ole riskiä? :D

siis jos se on joku ruma, josta et tykkää niin kyllä sen voi sielä eksyttää/torjua. tai muutenki, siellä on videokamerat, jää kuvanauhalle, ja oikee nimi saadaan muistiin kun käyttää pankkikorttia kassalla. siis rehellisyys on se tärkein.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmänrohkea:
Joo ei kannata ekoilla treffeillä hypätä treffikumppanin autoon ja lähteä tämän luokse treffeille... tai sitten kannattaa ;D

no mä hyppäsin kun se tuli hakemaan mut. menimme mun kotiin. jätin sen olohuoneeseen istumaan ja menin suihkuun..sieltä kun tulin niin juteltiin. ei ollu yhtään pelottavaa. sit mentiin ravintolaan syömään. sit taas meille ja hän tapas mun vanhemmat. illaksi mentiin hänen kotiinsa ja olin sielä yötä. ihan hyvin meni kaikki. ei ollu mikään paha mies.

Kyllä nettitreffit ovat ihan hyvä tapa löytää seuraa. Kannattaa kuitenkin muistaa olla alussa hieman varovainen, eikä lähteä mukaan ihan mihin tahansa. Kohtalaisella ihmistuntemuksella ja terveellä varovaisuudella pääsee pitkälle.