Voihan nenä! Pitäisiköhän viedä kaverin poikavauvalle pinkki body ja pöksyt?

Huomenna kerätään muistamisia, eikä minulla tietenkään ole jemmassa mitään pojalle sopivaa... Lähdin tänään vasta varsin isompaan kauppaan, että voin hakea, mutta onneton unohdin. Väänsin pitkälle yöhön vammaistukihakemusta ja olin kaupassa niin sippi, että olin nukahtaa jauhohyllyn eteen. En kerta kaikkiaan muistanut, mikä oli varsinainen syy siihen, että lähdin kauemmas.

Lahjajemmassa ei ole yhtään mitään poikavauvalle sopivaa. Ei niin mitään. Leipomaankaan en tohtinut ruveta, koska olisin kuitenkin laittanut sokerin tilalta suolaa tai jotain muuta yhtä jännää. :D Mitähän minä sille vien? Muumikupin, satukirjan vai ne pinkit pöksyt? Apua!
 
Satukirja tai muumikuppi...en mä ainakaan tekisi mitään pinkeillä pöksyillä poikavauvalla :D

Mutta satukirja tai Muumi-muki olisi oikeasti ihan kiva juttu :). Vaatteita ja nallekarhuja monella on jo paljon, tai siis mulla ainakin on ollut jokaisen lapsen syntyessä niitä jo paljon jemmassa.
 
Noi pinkit vaatteet olikin lähinnä vitsi. :D

Mutta kiva, jos teidän mielestä nuo tavarat olisi menetteleviä viemisiä. Josko minä siis tästä selviän... Asutaan melkein korvessa, täällä on kyllä ruokakauppa ja rautakauppa, mutta ei muuta. Voisihan se vasara olla tietysti poikalapselle (ja aika odotetulle sellaiselle) aika osuva lahja, mutta jos nyt kuitenkin jätän väliin. :D
 
Meillä tyttö sai lahjaksi muumimukin ja on kuulkaat neiti (nyt 6v) ylpeä omasta mukistaan, eikä anna muiden siitä juoda kun tietää että hän on sen saanut. :)
Et hyvin mainitsemasi lahjat kelpais, varsinkin kun niitä vaatteita tulee paljon samassa koossa niin mukava saada jotain ns. pysyvää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Draumsyn
[QUOTE="snappis";26073065]eikös ennen viety rotinoita eli jotai syötävää vaikka jos leipasisit jonkun esim. kuivakakun[/QUOTE]

Tuosta vähän elättelen toiveita, mutta en tiedä, ehdinkö. Enkä kyllä uskalla yrittääkään, jos en saa ensi yönä nukkua kunnolla. On mennyt illat väsätessä rakkauskirjeitä Kelalle (nytkin on yksi kirje työn alla, aina välillä vaan karkaan tänne lepuuttamaan aivojani) ja työsarkaa piisaa vielä. :(
 
"Viima"
Noi pinkit vaatteet olikin lähinnä vitsi. :D

Mutta kiva, jos teidän mielestä nuo tavarat olisi menetteleviä viemisiä. Josko minä siis tästä selviän... Asutaan melkein korvessa, täällä on kyllä ruokakauppa ja rautakauppa, mutta ei muuta. Voisihan se vasara olla tietysti poikalapselle (ja aika odotetulle sellaiselle) aika osuva lahja, mutta jos nyt kuitenkin jätän väliin. :D
Rautakaupas on monesti myös leikkityökaluja. Ja itse ostin omalle pojalle pienen pokasahan kun ikää oli 3vko...
 

Yhteistyössä