Voihan kikkelis kokkelis, olan saanut läskini pois ja silti ihan kauheaa mässyä tänään, valehtelematta varmaan 5000 kaloria!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ennen 85 kg nyt 65 kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ennen 85 kg nyt 65 kg

Vieras
Sama jouluna, nää juhlapyhät saa meikäläisen repsahtamaan. Olen laihduttanut pisteillä kaikki läskini pois viime syksynä ja nyt olen jättänyt pojojen laskennan jo aikaa sitten. Silti jouluna repesi mopo käsistä, tuli pari plus kiloa, mutta ne katosi kyllä pikkuhiljaa.... Nyt pääsiäisenä sama juttu:(! Sanokaa, että nämkään kilot eivät jää pysyvästi, eihän??? Sitten riittäisi motivaatiota jatkaa taas ns. parempaa elämää... Mutta oikeesti, jos joulukilotkin lähtivvät niin eihän nääkään jää mun perseeseen jos heti tiistaina (huomenna ei pysty kun luvattu mennä sen seitsemän sortin syöminkeihin) taas palaan ruotuun ja mässyt kestäneet vain tämän kolme päivää!!! Tarvin vaan sellaista kannustusta, että yksi juhla-aika ei kaada koko laihdutusta...

No, hei haloo!! Jos kaksi-kolme päivää mässäät niin ei mitään vaikutusta, muuten kun ehkä turvotukseen. Muutama päivä "ruotuun" niin kaikki ok.
Eikös sitä sanota, että sillä ei merkitystä mitä syö joulun ja loppiaisen välillä vaan sitä mitä syö loppiaisen ja joulun välillä!!! Sama koskee pääsiäistä joten älä stressaa:)

MIten oikeasti joku voi luulla, että muutama päivä vuodessa tuo lisäkiloja vaikka söisi koknaisen suklaavuoren?? Sillä on merkitystä mitä normaalisti syö ja miten elää, ei muutama hassu päivä. Itsekin sen ymmärrät, kuten viestistäsi näkyy..., mutta näemmä vaan kaipaat pönkitystä ja näinhän se on! Eli mitä nyt tänään ja huomennakin syöt on aivan sama jos heti arkena palaat normaaliin rytmiin.
Terveisin itsekin ennen kilojen kanssa temppuilut vaan nyt kroppa sopiva ja mässytkin kuuluvat elämään:)

Mä voin kertoo miten mä tein vaikken ap ookkaa :D

Korvasin päivällisen salaatilla, söin aina tukevan lounaan. Illalla ei mitään, aamulla kevyesti. Liikuntaa en kummemmin lisänny, muutamaa pikkumuutosta huomioimatta..

Ja 4kk meni kaikenkaikkiaan, 20kg tippunu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vinku-iita:
Mä voin kertoo miten mä tein vaikken ap ookkaa :D

Korvasin päivällisen salaatilla, söin aina tukevan lounaan. Illalla ei mitään, aamulla kevyesti. Liikuntaa en kummemmin lisänny, muutamaa pikkumuutosta huomioimatta..

Ja 4kk meni kaikenkaikkiaan, 20kg tippunu :)

Uskomatonta! Viitsisitkö kertoa tarkemmin siitä tukevasta lounaasta? Entä ne salaatit, laitoitko kastikkeita?

Lounaalla söin esim. 4 perunaa ja kalapaloja, siis ison rekkamiehen annoksen.. Tää varmaanki autto siks että loppupäivän aikana ne kummiski kulu, ihan tavallisissa arjen töissä.

Päivällisellä sitten vaan salaatteja, siis ihan ilman mitään kanaa tai mitään. Yleensä laitoin vaa kurkkua, salattia, tomaattia ja raejuustoa. Kastikkeita käytin välillä, silloin ku tuntu et nyt mä haen jonku mäkkärin hampparin :D

Aamulla otin yleensä vaa jonku jukrutin tai palan leipää ja kahvia.
Nyt mä käynki jo syömään ihan vähän eri rytmillä, kun mukaan on tullut n. 15km päivittäiset lenkit.

Onnea, siitä se lähtee,ajatuksesta :D

Minä tosiaan aloitin elokuussa painonvartijapisteilyt ja jouluun mennessä olin pudottanut 20 kg. Syön normaalisti ja hyvinkin. Viikonloppuihin "säästän" aina esim. kaikki liikuntapojot ja vähän muutankin herkutteluihin. Arkisin syön monipuolista kotiruokaa ja paljon ruisleipää ja hedelmiä yms, vain la ja su herkuttelen ja saatan juoda olutta tai punkkua.
Jouluna lipesi mopo ja suklaata meni kilokaupalla parissa päivässä tuli pari extrakiloa, mutta vielä tammikuun aikana ne olivat kadonneet.
Nyt tosiaan, niinkuin joku sanoikin, kaipaan tsemppiä ja kannustusta, että nämä tämän päivän kauheat suklaamässingit eivät kaada hyvin mennyttä tätä vuotta ns. tasapainoillessa!!
Järki sanoo itselläkin, mutta tosiaan kaipaan vahvistusta:) ja sitä olen KIITOS saanutkin.

Kiitos kovasti aplle ja Vinku-Iitalle vastauksista. Minulla on noin 20-25 kg ylipainoa, ja TODELLAKIN haluaisin ne pois. Eläessäni en ole aiemmin ikinä laihduttanut. Mukava lukea teidän onnistumisista! Hienosti olette painon pois saaneet!

joilla rutkasti ylipainoa. Kokeiltaa Xtravaganzaa, jos paikkakunnalta sellainen juttu. Ihan uus juttu Ruotsista. Muutama viikko VLCD-dieetillä eli 500 kalorilla ja sen jälkeen saa syödäkin (vähähiilihydraattisesti). Kilot katoavat nopeasti ja tehokkaasti. Parempi mielestäni kuin Paikkarit!

Yhteistyössä