voihan joulukortti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miljoonakala

Aktiivinen jäsen
08.09.2004
3 762
0
36
Mä en lähetä joulukortteja,laitan mieluummin tekstarin jos sitäkään.
Tyttö tahtoi kuitenkin lähettää ihan oikean joulukortin kummilleen jonka osti kaupasta itse, kirjoitti itse ja postitti itse. En ottanut asiaan enempää kantaa, kehuin vain että hienoa kun jaksaa nähdä vaivan. Osoitteen kerroin. Mallista kirjoitti tekstin eli hyvää joulua!

No sain äsken tekstarin kummin tyttöystävältä jossa käskettiin poistamaan hänen nimensä meille tulleesta joulukortista. Eli tyttö oli kirjoittanut vain kummin nimen korttiin eikä tätä naista.
No tekstarit lensi puolin ja toisin eli aikuinen loukkaantunut lapsen kirjoittamasta kortista mutta myöntää MINUN syyttömyyteni. (Syyttömyyteni mihin?)

Onko joulukortti ja vielä lapsen kirjoittama oikeasti sen arvoinen asia että siitä kannattaa noin hermostua?

Siis täh?!?

Lapsesi kummin tyttöystävä veti herneen nenään, kun hänen nimeään ei lukenut tyttösi lähettämässä kortissa :o :o ??

Ei jumaliste, onko nää aikuisia ihmisiä? Naurettavaa käytöstä.

noniin, joulumieltä taas. :headwall:
jotkut ihmiset on kyllä aivan hirveitä. Mun kaveri veti kerran herneet niin syvälle nenuun, kun pistettiin yks kutsu niille ja kuoreen vaan miehen nimi, eikä loppuun ees sitä perheineen. Arvatkaa rupesinko pyyteleen anteeksi, oli aivan elämää suurempi juttu kaverille.

Miten joku voi hermostua tuollaisesta?! :hug:

Olisin ottanut koko tuohtumisen todennäköisesti vitsinä, mikä ei olisi tietenkään kauheasti auttanut asiaa :D
Pyydä naista postittamaan kortti uudelleen, jotta voitte korjata nimiasian :saint:

Mä repesin ensin nauruun ja sit iski hervoton vitutus. Mä en todellakaan ajatellut että lapsi aikoo loukata jotain ja ihan oikeasti ei varmasti aikonutkaan. Halusi lähettää kortin, mä annoin luvan jaitse sen rustas.
Ja mä en tosiaan tajunnut puuttua että kortissa ei lue "+ X". Ja sitten tulee kiiukkuviesti mulle ja vielä pahempi, anteeksipyyntö viesti myöhemmin jossa kertoo että tietää että MINÄ en ole SYYLLINEN vaan tuo 6v.
Eli jos lapsi kokee haluavansa muistaa itselleen läheisempää ihmistä eli kummiaan kortilla eikä tajua ajatella että kummilla on myös tyttökaveri niin tällänen show.

Tietysti lapsen kortit pitäis tarkistaa mutta siltikin. Tarviiko siitä mulle asti alkaa avautumaan..prkl..

Oliko kortissa muuten vain lapsen allekirjoitus vai oliko siinä koko perhe?

Jos siinä oli vain tytön allekirjoitus, voit sanoa, että se oli tytön kortti kummille, tyttöystävä ei taida kummi kuitenkaan olla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos siinä oli vain tytön allekirjoitus, voit sanoa, että se oli tytön kortti kummille, tyttöystävä ei taida kummi kuitenkaan olla.

Kortissa oli VAIN tytön oma nimi (ei edes siskonsa nimeä laittanut) ja omalla sutullaan sen kortin rustannut. Mulla ei ollut osaa eikä arpaa kun en muutenkaan koskaan lähetä kortteja.

no suurin osa ihmisistä kuiten (toivottavasti) tämänki asian tajuaa... mutta semmoset ihQdaa teinipissikset ei. ku se elämä pyörii oman perseen ympärillä.

nykyään törmää hyvin usein siihen että ihimiset ei yksinkertasesti osaa ajatella ennää omilla aivoillaan. ihan päivänselevät asiat (niinku miusta tämä ap:n lapsen kummilleen osottama kortti on) on aivan hepreaa.

jonkusortin tyhmentymistä siis rodussamme ootettavissa. jes. tervetuloa eläkeikä... kauhulla ootan mimmoset tyhjäpäät meitäki sitte vanhainkoissa hoitaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no suurin osa ihmisistä kuiten (toivottavasti) tämänki asian tajuaa... mutta semmoset ihQdaa teinipissikset ei. ku se elämä pyörii oman perseen ympärillä.

nykyään törmää hyvin usein siihen että ihimiset ei yksinkertasesti osaa ajatella ennää omilla aivoillaan. ihan päivänselevät asiat (niinku miusta tämä ap:n lapsen kummilleen osottama kortti on) on aivan hepreaa.

jonkusortin tyhmentymistä siis rodussamme ootettavissa. jes. tervetuloa eläkeikä... kauhulla ootan mimmoset tyhjäpäät meitäki sitte vanhainkoissa hoitaa |O
No tämä teinipissis on reilusti yli 40v että sikäli...
Mut ihan tuli sama olo kun kuuntelee eskari-ikäisiä jotka uhkaa poistaa toisensa ystäväkirjasta kun tulee riita.

Kai mun pitää tuo heidän lähettämä kortti käydä raaputtamassa niin että siinä ei lue enää tän naisen nimeä. Helpottaakohan sitten?

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Kai mun pitää tuo heidän lähettämä kortti käydä raaputtamassa niin että siinä ei lue enää tän naisen nimeä. Helpottaakohan sitten?

Kysäise, että helpottaisiko se, että pyyhkisi vastaanottajista sen teidän tytön pois, kun hänhän ei kortissaan muistanut tätä tyttöystävää

No tämä teinipissis on reilusti yli 40v että sikäli...
Mut ihan tuli sama olo kun kuuntelee eskari-ikäisiä jotka uhkaa poistaa toisensa ystäväkirjasta kun tulee riita.

Kai mun pitää tuo heidän lähettämä kortti käydä raaputtamassa niin että siinä ei lue enää tän naisen nimeä. Helpottaakohan sitten?:xmas:

Ei.
Ehdota vaihtareita =) ?

Kysäise, että helpottaisiko se, että pyyhkisi vastaanottajista sen teidän tytön pois, kun hänhän ei kortissaan muistanut tätä tyttöystävää

Mutta kun sitte jää lukemaan pelkkä +muut niin onko sekään sit hyvä.

Mua naurattaa... :laugh: :laugh:
Mutta toisaalta säälittää mikäli ihmisille on joulukortti noin tärkeä vaatii nimeään poistettavaksi kostoksi.
Ja edelleen, nyt lapsen kortista kyse...huh huh..

Yhteistyössä