Voihan hitsin pimpula!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Otin tossa yhteyttä terveystarkastajaan, tulee katteleen miltä täällä näyttää kun tota hometta ollaan epäilty. sen verran kipeitä ollaan kaikki jatkuvasti eikä lääkärissä sitten oikeen mikään selviä.

Mikä tässä nyt tuli vähän yllätyksenä niin pitää kuulema isännöitsijä pyytää paikalle kun tulee, ja sen kanssa me ei olla väleissä. Me ei olla sille mitään hankalia oltu, ainoastaan sanottu asioista mitkä tässä nyt on rempallaan ollu.
Kuitenkin yks päivä mulle puhelimessa karju että muuttakaa vittuun siitä kerta ei ole hyvä asua. Vaikka olin sanovinani ihan asiasta.

Pois ollaan muuttamassa jos vaan asunto löytyis, nyt vaan haluaisin tän home jutun selvittää että ei ota tähän heti uusia jos tässä jotain on.

Jos ootte teitosia kuinka tää asia menee niin voisitteko jotain kertoo mitä se terveystarkastaja tekee, tai miten tutkii? ja onko se noin että sen isännöitsijän on oltava paikalla heti?

No meillä kävi omakotitalossa terveystarkastaja eli en osaa tuohon isänöitsijä asiaan sanoa mitään.Meillä tt:ja mitas sisäilman lämmön,hiilidioksiidin määrän yms. Sit mitas pintojen kosteuksia ja myöhemmin sit maljoilla sisäilmaa.

sillä tarkastajalla on mittari mikä ilmoittaa kosteuden määrästä,ja isännöitsiän pitää tosiaan olla paikalla.
kosteusmittauksessa tarkastetaan pääasiallisesti kylpyhuoneen tilat ja viemärit ja keittiön putkisto ainakin....
kaikki mittaajat on erinlaisia mutta muista kertoa mittaajalle missä itse epäilet "hometta" olevan.
ainahan se ei ole se home,meillä oli ns. punabakteeri joka jylläs kylppärissä ja teki meidät kipeiksi.
turha jännitää,sen kun otat mittaajan ystävällisesti vastaan ja vaikka isännöitsiänkin vähintään asiallisesti vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
sillä tarkastajalla on mittari mikä ilmoittaa kosteuden määrästä,ja isännöitsiän pitää tosiaan olla paikalla.
kosteusmittauksessa tarkastetaan pääasiallisesti kylpyhuoneen tilat ja viemärit ja keittiön putkisto ainakin....
kaikki mittaajat on erinlaisia mutta muista kertoa mittaajalle missä itse epäilet "hometta" olevan.
ainahan se ei ole se home,meillä oli ns. punabakteeri joka jylläs kylppärissä ja teki meidät kipeiksi.
turha jännitää,sen kun otat mittaajan ystävällisesti vastaan ja vaikka isännöitsiänkin vähintään asiallisesti vastaan.

Tässä on nyt sellanen juttu että näitä asuntoja peruskorjattiin aikoinaan, ennen kun me tähän muutettiin. eli en yhtään tiedä minkälainen tää oli sitä ennen ja mitä tälle tehtiin.
Mulle kyllä kerto yks asukas joka muutti pois että tää on homeessa ja sen takia lähti pois. Mutta en nyt voi uskoo puheisiin niin täytyyhän tää nyt sitten testata mitä sanovat.

Otan kyllä isännöitsijän vastaan mutta odotan että hänkin toivottavasti osaa olla eikä hyökkää mun kimppuun tän takia. Epäilen että niin tulee käymään niin en mielellään ois sitä tänne halunu.

Auttakaas vähän nyt.
Kun tuon isännöitsijän nyt soitin apikalle niin siitä tulikin aika polemiikki, haukku minut niin kun arvelinkin. Mutta onko tuo tarkastajan tulo ilmanen vai pitääkö sen isännöitsijän maksaa?? Kiitos!

Yhteistyössä