Voihan hiiva

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
4. päivä voidekuuria menossa ja aina vaan oireita. Antibiootin jälkimaininkeja... Ja siis on hiiva, ei mikään muu. Mitään suun kautta otettavaa lääkettä en pääse hakemaan ja kyllä vituttaa jos ei tämä parane kuten ennen... Helpottanut kyllä. Ja kyllä, olen huolehtinut maitohappobakteerit lääkekuurin aikana, eipä auttanut.
 

Yhteistyössä