Voihan älyvapauden huippu (joulujuttuja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Stressasin tässä yövuoroväsyneenä, että miten jaksan siivota, mullehan joulu tulee siis siivoamalla ja ruokaa laittamalla. Ruuanlaitto on mulle unelmahommaa joka sujuu ihan vaan toisella kädellä huidellen eli eniten ajankäyttöäni rokottaa siivoaminen johon saan kulumaan tuntikausia ja yön pimeitä tuntejakin sillä teen sitä keskimääräistä tarkemmin (siis aivan neuroottisesti). Nyt havaitsin listoja tehdessäni (teen siis aina itselleni ja miehellekin joskus työlistoja), että koska tein suursiivouksen ennen lomamatkaamme niin en saanut siivouslistaani kuin ihan pelkät vakiohommat ja tunsin pettymystä. Miten voin olla näin ristiriitainen, että ensin stressaan miten aika riittää ja sit olenkin pettynyt kun hommia ei ole? No ehkä mä stressaan sit joululahjoista, vaikka tiedän senkin olevan mulle helppoa kunhan kauppaan ehdin, olen himoshoppaaja meinaan. Sit ei jää enää kuin jouluaskartelustressi, vaikka sekin on mulle sitä kivajuttua ollut. Miten tänä jouluna tulee joulu jos ei ole stressiä? :D :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Hei keksin, jospa pyydät anoppia teille lämmittämään takkaa, eikö siitä tullut lisäsiivoa jonkun joulun alla? :saint: *vitsailee*

Ai niin apua kun muistutitkin, se on torstaina lapsenvahtina ja tuo tytön tänne kotiin nukkumaan illalla, itse tuun iltavuorosta myös silloin, mies on työmatkalla. Taidanpa kyllä silti sanoa, että ÄLÄ LÄMMITÄ MISSÄÄN NIMESSÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Hei keksin, jospa pyydät anoppia teille lämmittämään takkaa, eikö siitä tullut lisäsiivoa jonkun joulun alla? :saint: *vitsailee*

Ai niin apua kun muistutitkin, se on torstaina lapsenvahtina ja tuo tytön tänne kotiin nukkumaan illalla, itse tuun iltavuorosta myös silloin, mies on työmatkalla. Taidanpa kyllä silti sanoa, että ÄLÄ LÄMMITÄ MISSÄÄN NIMESSÄ!

Voi nyt pilasin sinun joulustressisi. :ashamed:

Voi nyt pilasin sinun joulustressisi. :ashamed:

Kyllä se nainen jotakin taas keksii, mutta välttelen tänä jouluna melko tehokkaasti koko joulun sillä suunnalla, koska olen joulupäivän ja tapaninpäivän töissä ja aaton vietämme mun vanhempien luona.

Kyllä se nainen jotakin taas keksii, mutta välttelen tänä jouluna melko tehokkaasti koko joulun sillä suunnalla, koska olen joulupäivän ja tapaninpäivän töissä ja aaton vietämme mun vanhempien luona.

Eli olkaamme toiveikkaita ja jos ei joulun suhteen tärppää, kävisikö vuodenvaihdestressi? :D

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Kysy jos voit siivota sillä sun anopilla ennen joulua :saint: :D

Ja pilaisin anopin joulustressin.. Ei se antais mun siivota, vaikka tarjoutuisinkin. Kysyin kerran eräiden sukujuhlien ollessa kyseessä, että voinko leipoa hänen avukseen ja rikoin samalla kirjoittamatonta sääntöä mieheni suvussa. Siitä lähtien olen autellut joulun alla vain omaa äitiäni, joka ottaa mun avun iloisena vastaan.

Eli olkaamme toiveikkaita ja jos ei joulun suhteen tärppää, kävisikö vuodenvaihdestressi? :D

Niin, noikin on kuivunut melko lailla kokoon noi uuden vuoden juhlinnat tässä vuosien varrella. Olispa pakkasta ja jäätä niin menis mökille oikeen pitkästä aikaa nostalgisiin nuoruuden tunnelmiin. Jois Koskenkorva vodkaa aamutunneille ja ampuis miljoona rakettia ja pelais korttia. Mut ei täälä läntisessä Suomessa ole muut kuin vesisadetta..

Yhteistyössä