F
Fleur de la Cour
Vieras
Stressasin tässä yövuoroväsyneenä, että miten jaksan siivota, mullehan joulu tulee siis siivoamalla ja ruokaa laittamalla. Ruuanlaitto on mulle unelmahommaa joka sujuu ihan vaan toisella kädellä huidellen eli eniten ajankäyttöäni rokottaa siivoaminen johon saan kulumaan tuntikausia ja yön pimeitä tuntejakin sillä teen sitä keskimääräistä tarkemmin (siis aivan neuroottisesti). Nyt havaitsin listoja tehdessäni (teen siis aina itselleni ja miehellekin joskus työlistoja), että koska tein suursiivouksen ennen lomamatkaamme niin en saanut siivouslistaani kuin ihan pelkät vakiohommat ja tunsin pettymystä. Miten voin olla näin ristiriitainen, että ensin stressaan miten aika riittää ja sit olenkin pettynyt kun hommia ei ole? No ehkä mä stressaan sit joululahjoista, vaikka tiedän senkin olevan mulle helppoa kunhan kauppaan ehdin, olen himoshoppaaja meinaan. Sit ei jää enää kuin jouluaskartelustressi, vaikka sekin on mulle sitä kivajuttua ollut. Miten tänä jouluna tulee joulu jos ei ole stressiä?
:xmas: