Voih! Taas viikko vierähti ja näin ehkä sen miehen ohimennen tuossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Siis en oikeasti enää jaksa tätä rumbaa! Kyttään joka viikko, että näkisin hänet edes vilaukselta. Tänään en nyt sitten ole ihan varma, että oliko kyseessä edes se sama mies. Samanvärinen tukka sillä oli, mutta oli muuten erilaisen oloinen. Näin vain kaukaa, kuten aikaisemminkin. :(

Tuntuu tosi pahalta, olla tällei salaa ihastunut, kun toinen ei tunteistani tiedä, enkä ehkä voi koskaan hänelle näistä tunteista kertoakaan. :(
Ja sitä just mietin, et olenko pohjimmiltani ihastunut vain johonkin oman mielikuvani tuottamaan henkilöön, joka on rönsyillyt tästä toisesta miehestä vaan. Kun se mielikuvissani esiintyvä mies on aivan eri näköinen kuin tämä, tai sitten vaan erehdyin henkilöstä. :(

Ja sit huomasin, että tää tyyppi polttaa tupakkaa. Yöks! :(

Soutaa, huopaa, soutaa, huopaa... En kestä!!!!

Ja sitku näen joka päivä hänen kättensä jäljet, on hän meilläkin käynyt pari juttua tekemässä, niin tosi tympeää kaihoten katsella niitä sen tekemiä juttuja, kun ei niitä voi olla näkemättäkään ja sitten taas ajatukset harhautuvat tähän mieheen.

Onko tällaiseen ihastumiseen olemassa mitään lääkettä? Tahdon tämän pois!

Et voi tietää, millainen kusipää mies oikeasti on, joten kaikki kuvitelmasi hänestä ovat oman mielikuvituksesi tuotetta. Olet vain muodostanut hänestä päässäsi haavekuvan, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa - muuta kuin ulkonäkö.

Et voi tietää, millainen kusipää mies oikeasti on, joten kaikki kuvitelmasi hänestä ovat oman mielikuvituksesi tuotetta. Olet vain muodostanut hänestä päässäsi haavekuvan, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa - muuta kuin ulkonäkö.

Sitä just mietin.

Minun pitää tehdä tälle jotakin, en voi jatkaa tällä tavalla. Tämä syö minua, ahdistaa. Ihastumisen pitäisi olla ihana asia, mutta tämä ei ole, tämä on rasite. :(

[QUOTE="hoitsu";29536504]No mikset sano sille mitään? Mee juttusille?[/QUOTE]

No kun ei ole ollut mahdollisuuksia. Enkä edes tiedä, että mitä hänelle sanoisin. Olen monia eri vaihtoehtoja pyöritellyt mielessäni, mutta ne kaikki on ihan tyhmiä juttuja.

[QUOTE="hoitsu";29536542]Eli oot ihastunu sen ulkonäköön ja kätten taitoihin? Sano se sille. Mikset vois mennä juttusille? Reilusti vain? Täytyy olla upee paketti jos noin sekasi naisen saanu?[/QUOTE]

Kyllä se helmeltä vaikutti (voiko noin sanoa miehestä?) No sellainen keeper kuitenkin. :heart:
Mutta se, että olenko paisutellut omassa päässäni asioita?!
Ja joo, olen todella sekaisin, en ole ollut näin sekaisin sitten teiniaikojen, se tässä kummeksuttaakin.
Lieneekö mulla sitten joku henkilökohtainen kriisi, ikäkriisi tmv.

Mitä ihmettä? Et vaikuta ihan tasapainoiselta? Et ole edes varma näitkö miehen vai et ja olet asiasta ihan sekaisin?
Et ole jutellut edes miehen kanssa, miks? Ja silti olet noin korviasi myöten hullaantunut? Onko mies varattu vai miksi et uskalla juttusille?
Missä mielikuvissa oleva mies on eri näköinen kuin tuo? Eihän tuosta saa pirukaan selvää mitä selität?

Ihastumiseen auttaa järkipuhe niin kauan kun sydän sitä kuuntelee, mutta nyt on ilmeisesti liian myöhäistä sinun kohdallasi. Siihen ei auta muu kuin kylmä todellisuus, eli hankkiudu juttusille miehen kanssa. Yllätyt, jollet kahden minuutin juttutuokion aikana löydä ainakin viisi epämieluisaa juttua miehestä.

Mitä ihmettä? Et vaikuta ihan tasapainoiselta? Et ole edes varma näitkö miehen vai et ja olet asiasta ihan sekaisin?
Et ole jutellut edes miehen kanssa, miks? Ja silti olet noin korviasi myöten hullaantunut? Onko mies varattu vai miksi et uskalla juttusille?
Missä mielikuvissa oleva mies on eri näköinen kuin tuo? Eihän tuosta saa pirukaan selvää mitä selität?

Älä välitä. Olen itsekin ihan pihalla.
En vaan voi paljastaa tätä koko kuviota tänne, en vaan halua paljastaa liikoja.
Olen jutellut tämän miehen kanssa muutaman kerran, mm. silloin, kun hän kävi meillä ja joskus vuosia aikaisemmin, jolloin jo panin merkille tämän miehen miellyttävyyden. Tämä on kehiytynyt vähitellen tällaiseksi. Mutta siis nyt viime vuoden loppupuolella huomasin, että mulla on tällaiset ihastumisen tunteet tätä henkilöä kohtaan.

Ja tosiaan, en ole varma, että oliko se edes sama mies, jonka tänään näin, kun näin hänet vain kaukaa, enkä nähnyt siis tarkasti, kuka se oli.

Ihastumiseen auttaa järkipuhe niin kauan kun sydän sitä kuuntelee, mutta nyt on ilmeisesti liian myöhäistä sinun kohdallasi. Siihen ei auta muu kuin kylmä todellisuus, eli hankkiudu juttusille miehen kanssa. Yllätyt, jollet kahden minuutin juttutuokion aikana löydä ainakin viisi epämieluisaa juttua miehestä.

Olen täysin menetetty tapaus, sen myönnän. :ashamed:
Mulle olis varmaan ihan sama, vaikka se olisi kuukauden pesemättä hampaitaan ja haisisi vahvalle hielle, kun seuraavan kerran näen sitä tyyppiä oikein läheltä... :xmas:

Tunnen itseni ihan tontuksi ja ties mitä, mutta en vaan voi tälle ihastukselle mitään. Se riivaa minun ajatuksissa ja tunkeutuu myös uniini. Mistä voi siis johtua, että mulla on erilainen muistikuva hänestä, mitä hän todellisuudessa onkaan...

Mutta voih! Minun on ihan pakko yrittää lähestyä sitä tyyppiä, ei tästä tule mitään. Jos se torjuu minut rankasti, sekin on ihan ok. koska sitten voisin jatkaa elämääni, kunhan olen ensin porannut jonkun aikaa... :snotty:

Lupasin itselleni, että lauantaina päivällä soitan hänelle. En kehtaa arkena häiritä tätä. Ja ehdin pohtia etukäteen, että mitä sanon/kysyn.
Sanon, että olisin mieluummin jutellut irl, mutta kun en ole saanut tilaisuutta toimia näin. Ja siis olen itse hirvittävän ujo, niin vaatii todella paljon rohkeutta edes tuohon puheluun.

Yhteistyössä