Voih, miksi mä löysin tämän. Tahtoo muksuille tuollaiset joululahjoiksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
http://www.hobbyhall.fi/ ja sieltä Paloauto-lastensänky

Myös tämä olisi aivan ihana, mutta kun ei osamaksua niin ei pysty ostamaan nyt tällä rahatilanteella

http://www.kalustekauppa.com/workspace.client_kalustekauppa/PublishedService?file=page&pageID=9&pid=4594

Mä haluaisin pojalle sen nallen joka sanoo jalka kun painaa jalasta ja napa kun painaa navasta tai olet hassu.. Jonku tällaisen ison lelu tehtaan tuote, mut niin ihana.. haluaisin sen pojalle, koska oikeasti ite haluaisin sen nallen:)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Mä haluaisin pojalle sen nallen joka sanoo jalka kun painaa jalasta ja napa kun painaa navasta tai olet hassu.. Jonku tällaisen ison lelu tehtaan tuote, mut niin ihana.. haluaisin sen pojalle, koska oikeasti ite haluaisin sen nallen:)

meillä on se. Ihan kiva aluksi, mutta nyt ihan kauhea. Puhuu itsekseen, joten ollaan monesti herätty yöllä kun joku huutaan pimeässä #minä rakastan sinua# arvatkaa säikähtääkö siihen!!!

Tuo bussisänky oli hauska, hih! Ja ihan jees ne hobbarinkin sängyt oli, vaikka tytöille taas olikon jotain prinsessaako se nyt oli... Mutta, sitä mietin että mitenkähän nopeasti noihin kyllästyisi, niin lapsi kuin aikuinenkin? Tuskin ainakaan koululainen enää olisi ihan innoissaan ;)

Mä olen jotenkin tylsän käytännöllinen... Tollaset sängyt on varmasti pienille lapsille kivat, mutta itse ostimme sängyt jotka menee moooonta vuotta (ei tarvi jatkuvasti uusia). Ottakoot vaikka opiskelijaboxiin sitten mukaansa ;)

Kaverilla on tuo bussisänky, mutta oikeesti se ei oo ihan niin hyvänlaatuinen kuin luulis...käytiin kylässä, niin meiän poika(1v4kk) onnistu vähän väliä ruuvaamaan sen ratin irti, ja nuo renkaat irtoaa kuulemma myös aika helposti... :/ Eikä ollukaan kuulemma ollu kotimaista tuotantoa vaan joku Made in China.

Yhteistyössä