Voih ja eih! Taas yksi kaunotar on mennyt ihan hukkaan kun huomaskin itsensä olevan lepakkko.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kiira Korpi myönsi IS:lle ettei ole hetero, ja sitten hän erosi miehestään – tapahtumat New Yorkissa saivat tekemään tärkeän havainnon

Viime vuoden lopulla Kiira Korpi erosi uudesta miesystävästään Pekasta ja on nyt ensimmäistä kertaa aikuisiällä ilman kumppania. Samalla myllääntyi tärkeä osa identiteettiä. Sen tunnistaminen ja tunnustaminen on vaatinut hyväksymistä myös Kiiralta itseltään.

Oivalsin jo poistetun ketjun perusteella, että näiden kömpelöiden otsikoiden ja viestien rustaaja on kukapa muukaan kuin joku aika sitten rekkautunut Setis.
Kirjoitustyyliään voi muutella, mutta jatkuva naisiin kohdistuva mielenkiinto paljasti kuka on näiden tyhmien viestien kirjoittaja.
Paljon mahdollista että erehdyin. Ei tällä palstalla fiksut miehet tärvää aikaansa.
Minua naurattaa viekäkin Kympin uutisten lukuvinkki Jari Korkin kolumniin.

Oivalsin jo poistetun ketjun perusteella, että näiden kömpelöiden otsikoiden ja viestien rustaaja on kukapa muukaan kuin joku aika sitten rekkautunut Setis.
Kirjoitustyyliään voi muutella, mutta jatkuva naisiin kohdistuva mielenkiinto paljasti kuka on näiden tyhmien viestien kirjoittaja.
Paljon mahdollista että erehdyin. Ei tällä palstalla fiksut miehet tärvää aikaansa.
Laita nyt jo se Korkki kiinni
Näet setismörköjä kaikkialla
Taidetaan kaikki arvata kuka taas kerran siinä

viekäkin, vieläkin
Harmi kun en ehtinut katsomaan Anneli Jäätteenmäen haastattelua.
Luin tänään julkaistavaa kirjaa koskevat kirjoitukset. Minulla on paljon muistoja tuosta keväästä ja kesästä. Olen myös katsonut aihetta käsittelevän dokumentin.
Kiira teki upean ulostulon. Ihminen voi elää upeassa parisuhteessa ja jäädä milloin vain yksin. Tärkeintä elämässään on viihtyä omissa nahoissaan. Niin minua neuvoi kerran kokkareiden kansanedustaja Heldingin yössä. Hyvin olen viihtynyt nahoissani ja viihdyn edelleen miehettömänä. Moni raasu ei pysty edes hengittämään ilman kainalokeppiään.
Toivottavasti kohta pääsen katsomaan Annelin jutustelua.

Ei se mikään lepakko ole. Hakee vain julkisuutta.

On tuo tunnustus niin iso juttu etten usko hänen huijaavan. Tuolla kyllä karkottaa valtaosan ykkösluokan sulhaskandidaateista, rikkaista komistuksista, jotka eivät pidä siitä huolesta, että naisensa huitelee menemään toisten naisten kanssa esim. tyttöjen illoissa.

Ap

Ps. en halua ruokkia tuota tännekin eksynyttä ikävää jokapaikan trollia

On tuo tunnustus niin iso juttu etten usko hänen huijaavan. Tuolla kyllä karkottaa valtaosan ykkösluokan sulhaskandidaateista, rikkaista komistuksista, jotka eivät pidä siitä huolesta, että naisensa huitelee menemään toisten naisten kanssa esim. tyttöjen illoissa.

Ap

Ps. en halua ruokkia tuota tännekin eksynyttä ikävää jokapaikan trollia

Tässä siis se

”– Minulla on aina ollut se tieto, että viehätyn ja sytyn myös naisista, mutta olen vähätellyt sitä tai vaientanut tunteen itsessäni. En ole sallinut itseni ajatella sitä sen pidemmälle, Kiira sanoo.”

Ap

Jos oikein kovasti pinnistät, kykenetkö ollenkaan/koskaan ottamaan kantaa otsikon aiheeseen? Joka on siis tällä kertaa heteromiehen ja bi-naisen mahdollisesti ongelmainen parisuhde.

• Tykkää
Reactions: m1es
Miten se menee hukkaan?

Samantyyppinen ajattelumalli ku yhdellä mun kaverilla, joka moitti mua kun tihrustin erään miehen herkulisia pakaralihaksia, että "hys, se on homo".

Yhtlailla ne pakarat silti on makoisat!
Ap kuvittelee, että sillä ois saumoja jos Kiira olisi hetero. LOL

Jokainen heteromies eli normaali mies ajattelee biologisesti. Vain nainen ja mies yhtyköön. Muut tavat on epäonnistuneiden kummajaisten vinoutuneita harrastuksia

Voihan nainen katsella homomiehen periä, se on viatonta. Mutta kun Håksu tunkee melaansa Stefanin exit-onlyyn niin se on sairasta ja oxettavaa

• Tykkää
Reactions: setis
Jokainen heteromies eli normaali mies ajattelee biologisesti. Vain nainen ja mies yhtyköön. Muut tavat on epäonnistuneiden kummajaisten vinoutuneita harrastuksia

Voihan nainen katsella homomiehen periä, se on viatonta. Mutta kun Håksu tunkee melaansa Stefanin exit-onlyyn niin se on sairasta ja oxettavaa

Niijuu. Miehillä toi ajatusmaailma on aina tunkeutumiskeskeinen

Melko tylsää minusta.

Modelle olisi taas siivottavaa.
Toivottavasti joku viitseliäs lukija tekee raportin.

Mikset Anna voisi mennä pitsiä nypläämään tai mennä vanhoillislestojen virsienveisuuiltaan?

Annan vastaus: ”no siksi kun haluan tirkistellä mitä kivaa täällä kirjoitellaan, ja mistä kaikesta kivasta pikkutuhmista olen elämässäni jäänyt paitsi”

Yhteistyössä