voidaanko tehä valitus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hitto inhoan ihmisiä kuten ap. Ajattelee, että kun hän saa muut taakseen, yksi savustetaan pois. Yök. On aloittanut jo nimien keräämisen. Hän ehti ensin.

hei mä en ole aloittanut tätä!!!!!
naapuri soitti mun miehelle ja pyysi häntä allekirjoittamaan tämän koska on kypsä siihen touhuun..hänelle mökä kuuluu pahemmin koska asuu hänen alakerrassa..muutkin hänestä ovat valittaneet ja me todella olemme mielummin sanoneet heille suoraan että vois vähän hiljempaa musaa soitaa etttei muuten häiritse mutta kun sanat kuuluu..johon hän vetoaa että lapset soittaa tai huorittelee..ei vaan minua vaan muitakin kuten esim seinä naapurinsa 18v tytölle huuteli että vitun huora älä yritä viedä mun miestä..(mies on n 40 vuotias)ja joku kirjotti et oon joku kyttääjä et oonko vaan päivät kotona kuuntelemssa..
vastaan kyllä!!!olin raskauteni viimeiset 2kk vuodelevossa kotona joten kyllä tuli kuunneltua ja me ollaan naapurille tasan siitä musiikista henkilökohtaisesti valitettu muut naapurit enemmänkin valittanut me nyt vaan lähdetään mukaan kun he asiaa eteenpäin vieväT!!!!

ja ei todellakaan ole tarkoitus että hän häädon saa vaan että ottaisi muutkin huomioon!!!
ja lapsista olen myös huolissani..toki lasten pitäisi ulkona saada olla muutenkin kun kauppareissun ajan ja onpa se hänen tapansa puhua lapsillee(lue huutaa)ihan kamala!!

Alkuperäinen kirjoittaja elbertin äiti:
kuulostaa siltä, että olet tahallisesti alkanut sen 4. kerroksen äitin kanssa kiusaamaan tätä keskellä asuvaa. lapsellista ja ilkeää ja rumaa touhua. hanki elämä. ja anna toisten olla rauhassa päivällä ja pidä omat kersat hiljaa yöllä tai muuta pois.

Kah se kauhunaapurisi käy täällä.

niin näköjään käy =)ja tuo kirjoitus että pidä omat hiljaa yöllä tai muuta pois..saat itse tulla tänne yrittämään pitää 6vkoista koliikki vauvaa hiljaisena kun hän ei edes tuttia huoli että terve tuloa vaan kerta oot ite niin saatanan hyvä!!!!!ei taida itselläs olla kokemusta tai pitäisit turpasi kiinni!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kuulostaa siltä, että olet tahallisesti alkanut sen 4. kerroksen äitin kanssa kiusaamaan tätä keskellä asuvaa. lapsellista ja ilkeää ja rumaa touhua. hanki elämä. ja anna toisten olla rauhassa päivällä ja pidä omat kersat hiljaa yöllä tai muuta pois.

niin näköjään käy =)ja tuo kirjoitus että pidä omat hiljaa yöllä tai muuta pois..saat itse tulla tänne yrittämään pitää 6vkoista koliikki vauvaa hiljaisena kun hän ei edes tuttia huoli että terve tuloa vaan kerta oot ite niin saatanan hyvä!!!!!ei taida itselläs olla kokemusta tai pitäisit turpasi kiinni!!!!!!!!

joo taitaa naapurin eukkosi olla myös täällä ja ehkäpä hän nyt ottaisi opikseen,
ja on todella törkeää lapsellisen eukon valittaa vauvan itkusta yöllä lapsihan voisi olla vaikka vakavasti sairas ja siksi kipeä..mistä hän voisi tietää nim kokemusta sairaasta lapsesta josta naapurit valitti

Muuttakaa ok-taloon. Vaan varmasti sieltäkin löytyis naapuri joka vituttais eikä olis kun muut täydelliset. Sittenhän siitäkin vois tehdä ls ilmon et sen sais ruotuun. Mua alkoi ahdistamaan toi hitlerismi. Missä on erilaisuuden sieto?

Alkuperäinen kirjoittaja Da?:
Muuttakaa ok-taloon. Vaan varmasti sieltäkin löytyis naapuri joka vituttais eikä olis kun muut täydelliset. Sittenhän siitäkin vois tehdä ls ilmon et sen sais ruotuun. Mua alkoi ahdistamaan toi hitlerismi. Missä on erilaisuuden sieto?

haloo se naapuri valitti eka!!ja vielä törkeä oli hänen lappunsa..että kenenhän pitäis muuttaa ja kuka on hitler jos hän käskee pitää 6viikkoisen hiljaa ja tunkemaan tutin suuhun..!!!!!

Hyi hitto. Ja sinä yrität vaikeuttaa jonkun selvästi väsyneen äidin elämistä jkeräämällä listoja häntä vastaan ja täällä kerjäät sympatiaa itsellesi. Saunan taakse tuollaiset. Yöllä ollaan hiljaa ja päivällä saavat lapset leikkiäö.

Kehtaatkin väittää, että et halua savusta häntä ulos. Ei hän takuulla jaksa sen paremmin ulkoillla, jos toiset kiusaavat häntä listoineen. Pidä vain itsesi ja kakarasi kurissa ylöllä.

Ehkä äiti on väsynyt, kun et pidä kakaraasi hiljaa. Muuta pois, jos et anna yörauhaa ihmisille. Eri asia sun valvoa, kun äitiyshormonit suojaavat, mutta toisen on jaksettava isompien meno päivällä. Heille pitäää ruoat ym. järjestää. sinä saat maata.

Kehtaat pitää ääntä yöllä, ja valittaa toisten leikkimisestä päivällä. Saunan taakse tuollaiset.

Hyi hitto. Ja sinä yrität vaikeuttaa jonkun selvästi väsyneen äidin elämistä jkeräämällä listoja häntä vastaan ja täällä kerjäät sympatiaa itsellesi. Saunan taakse tuollaiset. Yöllä ollaan hiljaa ja päivällä saavat lapset leikkiäö.

Kehtaatkin väittää, että et halua savusta häntä ulos. Ei hän takuulla jaksa sen paremmin ulkoillla, jos toiset kiusaavat häntä listoineen. Pidä vain itsesi ja kakarasi kurissa ylöllä.

sä sanot mun pientä vauvaa kakrax..sut sinne saunan taakse pitäis laittaa!!!!!!!!

Ehkä äiti on väsynyt, kun et pidä kakaraasi hiljaa. Muuta pois, jos et anna yörauhaa ihmisille. Eri asia sun valvoa, kun äitiyshormonit suojaavat, mutta toisen on jaksettava isompien meno päivällä. Heille pitäää ruoat ym. järjestää. sinä saat maata.

Kehtaat pitää ääntä yöllä, ja valittaa toisten leikkimisestä päivällä. Saunan taakse tuollaiset.

hah ai minä voin maata päivällä??kuule on minullakin täälä 2 muutakin hoidettavaa i'ltään 4 ja 6v..ja heidän kanssa ulkoillaan joka pv vaikka kuin väsyttää eikä kuule sitten tarvi juosta sisällä koko ajan

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Kuulostaa tavalliselta kaupungin vuokrakämpältä.

oon asunu ikäni kaupungin kämpissä ja joo kuuluu tömistelyä ym mut oikeesti onko sitä pakko kuunnella joka päivä 3-5h??????

Ei oo! Jos kaupungin kämpässä asuvat kuten myös, niin siirtäköön ne sinne "möykkä alueelle"

siis tehoaako jos valitetaan että lapset möykkää joka pv monta tuntia vanhemmat huutaa niille about puolet siitä ajasta plus että vanhempien käytös naapureita kohtaan on agressiivista,välinpitämätönta(jatkuvaa huorittelua ym)
ja kerätään adressi(nyt jo 4 nimeä ja lisää tulee huomenna...mainitaan myö musiikista ym

Mun mielestä pitäisi olla riittävästi syitä, aikuisista tuo kummiskin johtuu ja he ovat vastuullisia lapsistaan ja pitämään lapsilleen kuria.

Yhteistyössä