Voidaanko saada lasuntoainaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa =)

Vieras
Mitä luulette. Olen vakituisessa työssä vasta tämän vuoden, palkka tällä hetkellä on n. 1500e. Miehellä ei vakituista työtä, valmistuu ammatikorkeakoulusta syksyllä 08. Tulot kuukaudessa n. 1000e. Kotihoidontukea saadaan myös.

Onko mahdollista ylipäätään saada asuntolainaa näillä tuloilla ja "tiedoilla"? Maksimissaan 250 000 (pk-seutu).

Me kun haimme 1,5v. sitten mies oli ollut töissä jo 3 vuotta, tosin aina vuoden määräaikaisena, mutta samassa paikassa. Palkka bruttona 2200e. Itse opiskelin, valmistuminen näköpiirissä, mutta ei ollut muita tuloja kuin minimiäitiyspäiväraha. Eikä sitä lainaa oikein meinattu antaa. Neljännestä pankista myönnettiin ja sieltäkin hikiseen alle 100 000e.

250 000 on liikaa lainaa noille tuloille, ystävällisenä varoituksena. Jos ja kun korot nousevat, ei lainoista selviäkään enää.

meillä miehen ja mun tulot laskettiin yhteen...verojen jälkeen jäi n. 2600e ja yksi lapsi. Pankki hikiseen antais 140000e lainaa. Joten en usko että saatte!!
Niin ja enenpää ei pystyttäis ottaa, koska lyhennys olisi sitten liian iso. Molemmilla vakkarityöt.

Yhteistyössä