Voidaanko isyys testi tehda lapsivesipunktion yhteydessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mamma:
Ei ole tietoa, mutta kiitollinen olisin minäkin jos jollakin asiaan tietoa olisi. Onko sinulla millainen tilanne? Ei varmuutta lapsen isästä vai?

Juu, ei varmuutta lapsen isasta - mina en ole raskaana; kyselen toisen ihmisen puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Captain:
Isyyttä ei ole mahdollista testata ennen lapsen syntymää.

Kiitos sinulle tiedosta. Tuntuu minusta aika kummalta ettei siina voisi samalla isyytta testata kun siina kuitenkin nahdaan niiiiin paljon kaikkea muuta. Nain maallikon ajatuksella tuntuisi silta etta aika helppo siina olisi selvittaa vanhemmat.

Voi olla niinkin, että vanhempia ei haluta selvittää lapsivesipunktion yhteydessä. "Väärä isä" voisi johtaa raskauden keskeytykseen ja olisiko se eettisesti hyväksyttävä syy. En todellakaan tiedä lapsivesipunktiosta mitään, tälläistä vaan tuli mieleeni.

Sen tiedän, että Suomessa ei isyyttä selvitellä ennen lapsen syntymää.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Eli taidan soittaa suoraan gynen toimistoon ja sielta kysella,,,, ilmotanpa sitten taallakin etta kuinka asian laita oikein on.

Kiitos vastanneille.

Toisen ihmisen puolesta kyselet ja soitat itse gynen toimistoon... Outoa.

Siispa Dr. House'lle soittamaan. Ei sulla satu olemaan numeroa?

Ei ole edes sairaalan nimeä :(

Lainasin juhannuksena ekan tuotantokauden ekan dvd:n. kunhan olen katsonut koko sarjan, voin toimia palstan lääkärinä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Eli taidan soittaa suoraan gynen toimistoon ja sielta kysella,,,, ilmotanpa sitten taallakin etta kuinka asian laita oikein on.

Kiitos vastanneille.

Toisen ihmisen puolesta kyselet ja soitat itse gynen toimistoon... Outoa.

Sitapa voitkin sitten pohtia, jos on muuten tekemisen puute.

:)

Yhteistyössä