H
hulllllllu
Vieras
voiko ihminen olla näin sinisilmänen.
ensin ukko kiehnää mun parasta kaveria niin että sanoo 'älä nyt vaimos on tossa' ja oli selän takana ihan kiinni kaverilla pyyhe pitkittäin edessä
sitten yllätän uudemman kerran halailemassa ja ukolla kovana MUTTA ei seiso
ja pisteenä iin päälle
yllätän uudestaan ja ukko on seinää vasten ja ku.... suorana
lähden pois paikalta eikä tullu heti perään ja sitten kun vaivautu tuleen, selittää tapahtuneeks vaan että, ollaan vaan kavereita ja on hyvän näkönen että sen takia keuli. Myönsi että oli pussaillu sillä välin kun olin poikaa nukuttamassa.
sitten kehtaa viälä kysyä saako ne lähtee kaksin käymään paikallisessa.
onko se sitä mikä tulee ekana mieleen vai johtuuko tää hulluus hormooneista.
saatiin kolmas pari viikkoo sitten ja ei ollu muutenkaan helpo raskaus mielenterveyden kannalta.
oon vaan niin vi...... väsyny ja masentunu
ei vaan oo helppoo unohtaa sitä näkyä ja rakastaa toista ihan älyttömästi ja viälä paraskaveri
ensin ukko kiehnää mun parasta kaveria niin että sanoo 'älä nyt vaimos on tossa' ja oli selän takana ihan kiinni kaverilla pyyhe pitkittäin edessä
sitten yllätän uudemman kerran halailemassa ja ukolla kovana MUTTA ei seiso
ja pisteenä iin päälle
yllätän uudestaan ja ukko on seinää vasten ja ku.... suorana
lähden pois paikalta eikä tullu heti perään ja sitten kun vaivautu tuleen, selittää tapahtuneeks vaan että, ollaan vaan kavereita ja on hyvän näkönen että sen takia keuli. Myönsi että oli pussaillu sillä välin kun olin poikaa nukuttamassa.
sitten kehtaa viälä kysyä saako ne lähtee kaksin käymään paikallisessa.
onko se sitä mikä tulee ekana mieleen vai johtuuko tää hulluus hormooneista.
saatiin kolmas pari viikkoo sitten ja ei ollu muutenkaan helpo raskaus mielenterveyden kannalta.
oon vaan niin vi...... väsyny ja masentunu
ei vaan oo helppoo unohtaa sitä näkyä ja rakastaa toista ihan älyttömästi ja viälä paraskaveri