Voi vttu mikä itseinho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla ei oo vanhempia, ei sukulaisia, ei ystäviä, ei miestä, ei lapsia, ei ammattia, ei töitä, ei terveyttä ja suurin osa ihmisistä vihaa mua sekä mulla on h.uoran maine. Eli oon ihmisenä täys nolla ja nollana ei oo hyvä olla. Junaraide kamaa?. Syyllinen löytyy peiliin katsomalla, mitäpä aloin 11v meikkaamaan, seurustelemaan ja homma lähti lapasesta. Yritin esittää kovista, kuulua niiden ylä-asteelaisten porukkaan jotka välitunnilla tupruttelee röökiä, mutta sotkeuduinkin vaan omiin jalkoihini. Olen vetänyt elämäni oikein kunnolla umpisolmuun. En osannut olla edes hyvä ystävä kun puhuin muista pahaa ja levitin salaisuuksia. En tunnista edes nykypäivänä tuota ihmistä joka olin silloin, miten saatoin olla tuollanen! Nyt olen 24v ja kaljuunnun ja on suolistosairauskin kiitos stressin. Stressasin tyyliin itseni hengiltä, niin paljon pelkäsin kiusaamista. En halua lapsiakaan enää kun en onnistunut niitä 18-25v välille saamaan, siinä kariutui toive nuoresta äitiydestäkin ja kiusaajat iloitsee, eikä mua moni mieskään halua kun oon edelleen neitsyt ja onhan se viallista että akka jonka ikä alkaa kääntyä kohti 30v ei ole pannut, ei sillä etteikö mulla olisi haluja, oon vaan sairauksieni takia ollut eristynyt jo 9v... Vanhempiin laitoin välit poikki siksi koska äiti on henkisesti tasapainoton ja isä alkoholisti. Sukulaisia ei ole koska pieni suku ja suurin osa kuollut pois. Kukaan ei halua olla aidosti h.uoran ystävä. Mies johon olin palavasti ihastunut syytti mua itsemurhayrityksestään kun en yöllä vastannut puhelimeen koska nukuin ja yritti viiltää kaulavaltimonsa auki ja veri roiskui pitkin wc-seiniä... Kiusaamisen takia pelkään mennä kouluun. Mä oon nähnyt tästä elämästä jo kaiken tarpeellisen, eniten mua ihmetyttää että miten niin pieni kuin ala-asteelainen onnistuu sotkemaan elämänsä niin pahasti että se vaikuttaa vuosien ajan!? mun sieluun on vaan heitelty tikareita ja jos joku kysyy miten nään elämän niin mulla ei oo siihen muuta vastausta kuin elämä on julmaa... Jos menisitte kysymään Selänteeltä miten hän näkee elämänsä niin vois vastaus olla toisenlainen kun saavuttanut elämässä kaiken haluamansa.

Yhteistyössä