Voi voi tätä flunssaa..

• Viestiketjun aloittaja sairas
  • Ensimmäinen viesti
KriisistäKriisiin
Minä onneton räkänokka oon sairastanut vuoden alusta lähtien vissiin 3 eri flunssaa, kaikkien kesto noin 2 viikkoa. Vitsit, että se on vieny yleiskunnon pohjaan! Vieläkin on nielussa arkuutta ja kipua, en tiedä olisko nielutulehdus. Saikkua saa aina pari päivää, sitten puolikuntoisena töihin. Jos on virustauti, niin eihän siihen antibiootti pure! Yritä nyt vaan juoda paljon kuumaa mustaherukkamehua, tiputtele Carmolis-tippoja ja auringonhattu-uutetta sekaan.

Täällä ois yks, tosin nyt jo tuntuis helpottavan..kop,kop! Viime maanantaina alkoi kurkkukivulla, keskiviikkona lähin kesken päivän töistä ja loppuviikko saikulla. Torstaina alko kauhee nuha ja nyt kyllä alkais olla suht normaali olo. Ääni on vielä tukkonen mutta meinaan kyllä huomenna töihin mennä.(toivottavasti ei tuu takapakkia) Kuumetta ei oo ollu ku korkeintaan 37,2 yhtenä päivänä. Helpolla pääsen jos tähän jää, monet on sanonu että kestää parikin viikkoa.. Lääkärissä määräs vain juotavaa ja lepoa, ei mitään lääkekuuria. Tytön perhepäivähoitajalla oli samantyylinen tauti ja sanoi olevan A-virusta. En tiä sit oliko mulla samaa!?

alkuperäinen
meillä kyllä saa tarvittaessa saikkua,mutta sitä saa normaaliin tyyliin kerjätä joka päivä... ei siis saa hetkeäkään parantua rauhassa kun melkein joka päivä pitää juosta kylmällä kelillä terveyskeskukseen. Siitäkö se virus sitten tykkää!! Oletko sinä kriisistä kriisiin nimimerkki käynyt nielu viljelyssä? Ettei oo sitä angiinaa..?

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen :
meillä kyllä saa tarvittaessa saikkua,mutta sitä saa normaaliin tyyliin kerjätä joka päivä... ei siis saa hetkeäkään parantua rauhassa kun melkein joka päivä pitää juosta kylmällä kelillä terveyskeskukseen. Siitäkö se virus sitten tykkää!! Oletko sinä kriisistä kriisiin nimimerkki käynyt nielu viljelyssä? Ettei oo sitä angiinaa..?
Sama homma meillä. Kaks päivää saikkua, ja sitten jos ei oo sillä kunnossa, niin taas ruinaamaan lisää. Monta kertaa oon mieluummin raahautunut puolikuntoisena töihin, vaikka sekin on vähän arveluttavaa mennä sinne muita tartuttamaan |O,

Juu, pari kertaa on otettu nieluviljely, ei ollu mitään. Sitä ajattelinkin, että sun varmaan kannattaa mennä otattamaan se, koska jos kyseessä olisikin bakteeritulehdus/angiina niin senhän vois sitten antibiootilla hoitaa pois. Huomenna olen taas menossa tarkistuttamaan tilanteen, koska nielu on ihan punainen... |O Yleiskunto silti parempi kuin aikoihin, joten voi olla vaan ärtynyt...Jaksamisia taudin kanssa!!! On toooosi inhottavaa!

Yhteistyössä