Voi voi taasko tätä vauvakuumetta meinaa tulla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mara

Vieras
Eikö tämä koskaan lopu?! Nyt on lapset 6½v ja 3v sekä 1½v. Nyt oon alkanu miettimään ihania pieniä vauvoja jo lähes päivittäin.
Onkos kellään menny vauvakuume itsestään ohi?

Mulla meni puolisen vuotta sitten hetkellinen mielenhäiriö ohi, mutta nyt ei auta vaikka miten ajattelisi niitä huonompia puolia :laugh:
Onneksi miehelläkin on kuume nousussa vaikka sitä yrittääkin peitellä :D . Sen kyllä huomaa - toinen on ihan hempeenä :heart:

Meille kyllä kans vielä yks mahtuis, talon ja autonkin puolesta, jopa hammasharjatelineessä olis vielä yhdelle mukille paikka, samoin ruokapöydässä...tää taitaa olla menoa sit taas. Ihan vaikuttas nää oireet siltä...mutta loppuuko se vauvakuume tän jälkeen jos vielä yhden tekis?

toisaalta mulla ikää nyt 32v eli sen puolesta voitas se neljäs vauva tehdä vaikka 5 vuoden päästä, mut ku mä haluisen sen nyt :/

Voishan se olla et menis sit kokonaan ohi, neljännen jälkeen. Sit pitäis jo isompaa autoa, ruokapöytää ja taloa katella.

miulla ainokainen tällä hetkellä 10kk ja vauvakuume on vaivannu synnytyksestä lähtien (vaikka vielä raskaana ollessa sanoin, ettei koskaan enää xD)... Mutta luulen että vauvakuume on miulla pitkälti kroonista. Oon hyvinhyvin lapsirakas ihminen, että siitä varmaan johtuvaa... :)

Ei tarvis miestäkään paljon suostutella. Yks päivä ihan vaan huvikseni kysäisin, että mitäpä jos jättäis apteekista pillerit hakematta ja tehtäis vielä yksi vauva. Hetken hiljaisuuden jälkeen mies tuumasi, että joo olishan se ihan kiva yksi tyttökin saada tai neljäs poika.

Mä oon jo miettiny et jos jättäis pillerit pois, et millon uusi vauva syntyis jos sais silloin ja silloin alkunsa...

Yhteistyössä