Voi vitura!!! Mies on tapaillut selkäni takana toista naista! Kohta lähtee puhelu sille!!!

  • Viestiketjun aloittaja Lakskannn
  • Ensimmäinen viesti
petettypettäjä
[QUOTE="diana";30821650]Mä olen kyllä tavannut miehiä, joilla on selkärankaa. Täysin 100% varmaksi ei voi koskaan sanoa mitään tilannetta, mutta minusta on todella epäreilua ja katkeraa sanoa että kaikki miehet pettää aina.

Itse luotan mieheeni, niin paljon kuin vai voi luottaa kehenkään. En väitä, etteikö mahdollisuus olisi että jossain mielen hairahduksessa ja tilanteessa hänkin voisi erehtyä. Mutta mitäs siitä? Jos niin käy, niin se on sitten asia erikseen. En ole sinisilmäinen, mutten myöskään elä sellaisessa kuvitelmassa että kaikki ihmiset ovat samanlaisia, ajatellen aina pahinta. Itsensähän siinä vaan myrkyttää.[/QUOTE]

Peesi. Oikeastihan yhteenkään ihmiseen ei voi luottaa. Ei keneenkää. EI naiseen, ei mieheen. Kun me emme vaan voi määritellä toisen tekemisiä puhumattakaan muuttaa toista ihmistä.

Jos pelkää, niin sitten kannatta olla erakkona. Voihan se paras ystäväkin pettää.... muttamutta... aika yksinäinen on elämä sen jälkeen.

Eli riskillä on pakko mennä. Mutta sitäkin voi hallita. Itselläni mies joka uskollisuuteen luontan 98% varmuudella. Se riittää mulle. Saman verran luotan itseenikin koska on tullut tehtyä elämässä "mokia" joihin en olisi ikinä uskonut sortuvani.

Meillä luottamus rakentuu monen tekijän päälle. Jo pelkästää ajallisesti ollaan niin paljon yhdessä päivän aikana että aika haaste olisi tässä suhdetta alkaa rakennella. Puolin jos toisin... Baarit ym menot on niin harvinaisia nykyään ja yleensä niissäkin ollaan kaksin että suht paha siinäkään on alkaa pettää. Me ollaan kumpikin aikanaan rellestetty baareissa, juhlittu pikkujouluja ym ym että nykyään vaan koti-ilta tai vaikkapa metsäretki viinipullon kera kaksi on se mitä tehdään kun "irrotellaan". Se riittää. Teoriassa toki mahdollista - mutta käytännössä helvetin vaikeaa olisi. Ja mikä hulluinta, me vaan nyt viihdytään toistemme kanssa, niin että töistä on aina kiire kotiin toisen luo. Näin on niin helvetin hyvä. Ollut jo pitkälti yli 10 vuotta.
 
been there done that
[QUOTE="fakta";30821325]Miksi kuulostat niin pelokkaalta ja ylimieliseltä. Johtuukohan siitä että tiedät itsekin että kaikki miehet ovat panovalmiita, kun vain tilaisuus tarjoutuu.
Toki on mukava teeskennellä että hanipippelisi rakkaus sinuun on voimakkaampi kuin panovietti. Leiki kultaseni, usko mieheesi. Niinhän vaimojen ja tyttöystävien kuuluu tehdä.[/QUOTE]

Sun näkemyksesi minusta meni kyllä pahemman kerran mönkään. En ole hiukkaakaan ylimielinen ja vielä vähemmän pelokas.

Itse asiassa fakta on, että mä en musertuisi jos mieheni mua pettäisi. Tottakai se varmaan loukkaisi ja sattuisi, mutta se ei maailmaani kaataisi. Antaisin todennäköisesti pettämisen anteeksikin. Jotenkaan mä en enää pidä sitä maailman vakavimpana asiana.

Vaan kun mieheni on tässä asiassa aivan totaalisen tiukka. Hän Ei yksinkertaisesti hyväksy ollenkaan pettämistä ja on aivan järkyttynyt miten yleistä se on. Hänelle se ei ole vaihtoehto. Hän on yhden naisen mies ja jos haluja tulisi muualle, niin eroaisimme ensin. Samaa hän on pyytänyt minulta.

Naimisissa ollaan oltu melkein 15 vuotta ja hän on asiassa ollut aina yhtä ehdoton. Ja painotan vielä, että silti, vaikka minulla on huomattavasti liberaalimpi suhtautuminen asiaan.

Eli ei, en ole ylimielinen, enkä tosiaan ollenkaan pelokas. Luotan mieheeni ja jos hän pettää, niin sitten on kyllä ensinnäkin maailmankirjat sekaisin ja toisekseen: sitten mietitään miten asiassa eteenpäin. En liioin kuvittele olevani niin ihmeellinen ja ihana, että mies ei siksi pettäisi. Hän on vaan ihan mahdottoman tiukka asiassa. Se on hänelle moraalinen periaate ja ihan yhtä mahdoton ajatus, kuin mikä muukin hänen arvojensa vastainen toiminta.
 
kokenut nainen
Todennäköisesti mies on satuillut tuolle toiselle naiselle ja yrittää satuilla sinullekin. Kannattaa siis ennemmin keskittyä mieheen kuin tähän toiseen naiseen. Suurin osa pettävistä miehistä väittää olevansa sinkkuja tai eron partaalla tai elävänsä pelkästään kulissiliitossa. Seksi vieraan kanssa miehelläsi vain on mielessä.
 
aaapee
Soitin illalla vielä uudelleen tälle toiselle naiselle ja juteltiin pitkään. Ihan rauhallisesti ja hyvässä hengessä. Hän pyysi anteeksi monta kertaa aiheuttamaansa mielipahaa ja kertoi tosiaan luulleensa että minun ja mieheni avioliitto on käytännössä asunnon myymistä lukuunottamatta ohi.

Kysyin, miten hän aikoo jatkossa toimia. Siihen hän edelleen kertoi, että tajusi jo viime tapaamisella että mieheni ei ole kertonut ehkä totuutta hänelle ja että hän aikoi laittaa välit poikki joka tapauksessa. Että oli keksinyt olevansa sairaana, ettei tarvinnut tavata seksiä odottavaa miestäni tuona päivänä. Nainen kertoi arvostavansa uskollisuutta ja mieheni oli kertonut olevansa uskollinen minulle mutta samassa lauseessa todennut "vielä toistaiseksi". Tämä oli saanut tuon toisen naisen perääntymään ja muuttamaan mielensä. Eikä hän edes tiennyt, että mieheni on edellisessä avioliitossaan juossut vieraissa minkä kerkiää.

Olen ihan sekaisin nyt asioista enkä tiedä mitä ajatella...
 
"zxc"
Kyllä se vaan niin on, että jos mies on pettänyt aikaisemminkin, niin kynnys pettää on jo madaltunut.

Mulla oli joskus työkaveri, joka oli suhde naimisissa olevaan mieheen. Hän oli siis "toinen nainen". Mutta tämä toinen nainen suuttui ihan hirveästi, kun sai tietää, että miehellä olikin toinenkin avioliiton ulkopuolinen suhde. Minä taas sivusta katselijana en voinut ymmärtää, että miten työkaverini yleensäkään pystyi luottamaan tähän mieheen, joka petti vaimoaan. Jos pettää yhtä, voi pettää toistakin.
 
aapeelle
Ehdottaisin, että unohdat ainakin sen naisparan nyt toistaiseksi, ei sinun onneton parisuhteesi ja pettämiseen taipuvainen miehesi tai oma läheisriippuvaisuutesi ole hänen ongelmansa, ja minusta on väärin että hän joutuu tuossa sinun kukkakeppinäsi toimimaan, kun itse olet niin vetelä ja saamaton ettet saa jätkää potkaistuksi pellolle.

Se on ihan se sun oma kotimulkkus joka tässä on mulkvisti ja ongelma. Laita kävelemään se jätkä. Ja ehdottomasti, jätä rauhaan se naisparka.
 
Järki käteen
Ukkosi on pettäjätyyppiä ja on vain ajan kysymys, milloin hän onnistuu sinua pettämään. Lusikat vaan jakoon. Ihan turha uskoa mitään, mitä miehesi sanoo, koska hän on jo osoittanut osaavansa valehdella aina kun siitä on hänelle hyötyä.

Älä syytä toista naista, koska ukkosi on todennäköisesti valehdellut hänellekin kaiken, ja miehen valehtelun ja vedätyksen ilmitulo voi olla toiselle naisellekin vaikea käsitellä. Miehesi on syyllinen tähän kaikkeen, koska hän yrittää selkäsi takana rikkoa niitä lupauksia, joita on sinulle antanut. Toiselle naiselle kannattaa korkeintaan kertoa, että mies on pettäjätyyppiä, jotta toinen nainen tietää, ettei tämä mies ole luonteeltaan uskollinen, eikä hän siksi pysty koskaan olemaan uskollinen.
 
"ulla"
Mies tarvitsee terapiaa. Mieluiten tietenkin tarvitsisitte pariterapiaa, mutta jos mies on edellisessä pitkässä parisuhteessakin ajautunut pettämään, niin hänellä lienee enemmän käsittelemättömiä asioita.
 
öä-tg
Älä nyt enää sitä toista naista raskauta. Hän on toiminut ihan kunniallisesti tässä eikä hänen tehtävänsä ole olla sinun terapeuttisi. Tietysti hänen kanssaan on varmaan helpompi puhua, kun hän sentään puhuu. Todennäköisesti miehesi ei halua puhua koko asiasta tai suuttuu.

Keskustelun pitäisi silti olla sinun ja miehesi välistä, eikä enää millään tasolla tämän kolmannen henkilön kanssa. Itse toteaisin, että miehesi ei ole eikä tule olemaan uskollinen, päätöksesi sinun on tehtävä sen mukaan. Tämä tulee toistumaan, kyse on vain siitä, hyväksytkö vai et.
 

Yhteistyössä