Voi Vitun vittu..!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luppana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Luppana

Jäsen
25.12.2005
241
0
16
ihan suoraan sanottuna..soitin äsken h&m:lle,että missä mun paketti mahdollisesti viipyy,kun sen piti tulla jo toukokuun lopulla..No,se oli sitten menny väärälle R-kioskille,eikä ne osanneet sanoa siellä hennesillä,että minne r-kioskille se on menny :headwall: :headwall: |O Soitin tähän omalle r-kioskille ja kysyin sitä pakettia,eikä se ole siellä!! Mistä helvetistä mie nyt saan sitten tietää,että missä päin suomea se minun paketti on..kyllä ottaa päähän :kieh: :kieh:

no onko se ees samassa kaupungissa? soittele kaikiki saman kaupungin ärrät lävitte (siis tietty ymmärrän jos hesassa asut ettet nyt ihan kaikkia halua läpi soittaa...)

Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:
ihan suoraan sanottuna..soitin äsken h&m:lle,että missä mun paketti mahdollisesti viipyy,kun sen piti tulla jo toukokuun lopulla..No,se oli sitten menny väärälle R-kioskille,eikä ne osanneet sanoa siellä hennesillä,että minne r-kioskille se on menny :headwall: :headwall: |O Soitin tähän omalle r-kioskille ja kysyin sitä pakettia,eikä se ole siellä!! Mistä helvetistä mie nyt saan sitten tietää,että missä päin suomea se minun paketti on..kyllä ottaa päähän :kieh: :kieh: [/quote

En mie ymmärrä miten ne ei siel hennesillä muka näe minne se on mennyt?
Mutta siis jos tosiaan näin, niin sitten sun ei auta kun odottaa se sieltä reissulta palautuu hennesille, ja soittaen varmistaa että lähettävät sen sinun omalle ärrälle sen jälkeen.

... ja koska postissa on nyt kesälomia, ei kukaan tiedä edes lapuista mitään? Mä kävin äsken teippaamassa postilaatikkoon lapun missä kehotan postinkantajaa lukemaan nimet ja osoitteet kirjeen päältä ennen laatikkoon laittoa. Eipä juuri yhtään päivää ole toukokuun alun jälkeen menny, etteikö yhtään väärää kirjettä ois meillä tai naapurilla

Yhteistyössä