Voi vittu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilta yksikseen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilta yksikseen...

Vieras
Eipä ollutkaan kuin tarkoitus viettää tänään miehen kanssa kiva ilta yhdessä, syöden herkkuja ja katsoen tv;tä. No, yksi puhelinsoitto ja mies lähtee ajamaan autoa, tulee, kai joskus huomenna. En edes tiedä. Oli niin kylmä jotta sanoi vaan heippa eikä paljon ajatellut minun tunteita. Ei olisi ollut edes mikään pakko lähteä. Voi elämä, en tiedä mitä ajatella. Tuntuu oikeasti todella pahalta... :( No, onneksi on tyttö joka piristää <3

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
lähtikö siis töihin? vai kaveria kuskaamaan?

Töihin, vartin varoitusajalla. Mutta ei ole omia töitä, vain sivubisnes. Mutta tämän illan lupasi minulle, vain minulle. Kaikki ostettu, leffa vuokrattu yms. niin ihan turhaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Töihin, vartin varoitusajalla. Mutta ei ole omia töitä, vain sivubisnes. Mutta tämän illan lupasi minulle, vain minulle. Kaikki ostettu, leffa vuokrattu yms. niin ihan turhaan :(

no varmasti harmittaa! :/ toisaalta ymmärrän kyllä miestä, jos ei osaa kieltäytyä töistä...
soita joku kaveri miehen korvikkeeksi =)

Voit vaatia sitten äijältä jotain kivaa sen palkan edest mitä se nyt saa. Ja ihan vaan osoituksesi siitä että olet tärkeä ihminen jolle pidetyt lupauset tulee pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Voit vaatia sitten äijältä jotain kivaa sen palkan edest mitä se nyt saa. Ja ihan vaan osoituksesi siitä että olet tärkeä ihminen jolle pidetyt lupauset tulee pitää.

No en minä viitsi hänen ajamiaan rahoja itselleni vaatia... Ja ei ole tällä hetkellä kovin tärkeä olo, kun mies noin tekee :( Pieni pahahan tämä oikeasti on, verrattuna moneen muuhun asiaan, mutta silti. Harmittaa ihan sikana kun jotain lupaa ja sitten lähtee ennemmin töihin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

no varmasti harmittaa! :/ toisaalta ymmärrän kyllä miestä, jos ei osaa kieltäytyä töistä...
soita joku kaveri miehen korvikkeeksi =)

Kaikki sellaiset kaverit joita voisin soittaa, joko asuu muualla, on lapsi, huomenna töitä ja aikainen herätys, on jo yötöissä jne... Sitten on näitä puolituttuja... Joten, varmaan menen vain nukkumaan. Vielä elokuva, jota en uskalla yksin katsoa.

Yhteistyössä