Voi vittu, että ne kaikki ihmiset sitten lapsia saakin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Armaan idiootti siskoni tytär on kadoksissa... Oli yöllä lähtenyt kotoaan jonnekkin eikä saada puheliyhteyttä eikä kukaan tiedä missä tyttö on. Ikää tytöllä 11v. Ja äiti oli tapahtumahetkellä rannalla ryyppäämässä jussia uuden munansa kanssa ja lapsi yksin kotona.
Huolettaa tytön puolesta, huomenna kyllä soitan paikkakunnan lastensuojeluun!

Kun noin nuori kyseesä kannattaisko soittaa poliisille? ne kyllä sitten ilmoittaa sinne lastensuojeluun... Jos nyt poliisit sit ottaa näin "pian" ilmoitusta vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
:o mihin tyttö on voinu kadota? En ikinä jättäis tuon ikäistä yöksi yksin kotiin.

No en minäkään, mutta sisko elää näköjään uutta nuoruutta ja juoksee kännipäissään joka munan perässä. Aikani olen asioita seurannut mutta nyt riitti. Poliisit etsii tyttöä ja toivottavasti löytyy kunnossa. Jos välimatka olisi lyhyempi kävisin kuristamassa siskoni..... Uskomaton akka.

Poliisit lähtee etsimään tyttöä heti ja ilmoittavat sospäivystykseen.
Oot sä itekkään ihan täyspäinen, kun et ole vielä kyttikselle soittanut/mennyt??? :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
:o mihin tyttö on voinu kadota? En ikinä jättäis tuon ikäistä yöksi yksin kotiin.

No en minäkään, mutta sisko elää näköjään uutta nuoruutta ja juoksee kännipäissään joka munan perässä. Aikani olen asioita seurannut mutta nyt riitti. Poliisit etsii tyttöä ja toivottavasti löytyy kunnossa. Jos välimatka olisi lyhyempi kävisin kuristamassa siskoni..... Uskomaton akka.

No hyvä, on sit kuitenkin jo poliisille ilmoitettu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja JUU:
Se riitti?Olisko voinut silti vähän enemmän edes sen lapsen vuoksi?

mitäköhän ap voisi enemmän tehdä... jos kerran välimatkaa on paljon....??

No kai sitä voi siskonlapsilleen paljonki tehdä;jos tilanne pitkään jo tollanen..toki ihmiset toimii erilailla;itse olisin ottanut vaikka meille

Alkuperäinen kirjoittaja no:

No kai sitä voi siskonlapsilleen paljonki tehdä;jos tilanne pitkään jo tollanen..toki ihmiset toimii erilailla;itse olisin ottanut vaikka meille

Katsos, toisten lapsia ei niin vain "oteta" siinä saa syytteen lapsenryöstöstä...

Vaan jos äiti olis sanonu et ei käy?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Katsos, toisten lapsia ei niin vain "oteta" siinä saa syytteen lapsenryöstöstä...

No sit ei voi kun ihmetellä siskojen välejä

Turhaa höösäämistä!Eli tässä olis taas yks tapaus missä pitäs tehdä enemmän!Eilen täällä olevinaan pätevät lh ja elto selitti et luunapista lähtee ilmotus lastensuojeluun;mUtta totuushan on,että oikeisiin omgelmiin ei puututa

tuli vaan mieleen,että tässä hiljan palstalla oli 11v tyttö kadonnut mökille kondomit taskussa.sivu tolkulla annettiin ohjeita tytön etsimiseksi.ei tainnut sekään tyttö koskaan löytyä...

Yhteistyössä