voi vitt.. että ottaa päähän ihmiset

Luuserimamma
Olen kerran antanut kirkuvan muksun tätin joka tuli räpisemään syliin ja sanonut että rouva on hyvä ja rauhottaa, kun kerta osaa, täti antoi muksun takasin ja viiletti kohti kassoja.

Nuorimmainen kirkui aika pikkasena nälkäänsä kassa jonossa (olin jo antanut ensiapua hyllyjen välissä tissistä, ja tarkoitus oli mennä viereiseen kahvilaan syöttämään myös isompi) kassana oli nuori ja HIDAS tyttönen, joka meidän kohdalla lopetti hintojen vetelyn ja alkoi paapottamaan että pitäskö tuolla laoselle kenties ruokaa antaa tai tehdä jotain kun noin huutaa. Kerroin Hyvin ystävällisti että mikäli tyttönen nyt hoitaisi vauhdilla työnsä, niin sitä nopeemmin vauva saa ruoka, koska en aio tässä kassalla tissejä esille kaivaa.

Tuli tyttöön vauhtia

jäi kyllä sitten mutisemaan seuraaville asiakkaille jotakin kun lopulta poistui muksujen ja tavaroiden kera syömään.

tossuliini
On todella tuttua hommaa mullekin että sivulliset puuttuu asioihin jotka ei niille kuulu. Meidän nuorempi tyttö oli sellasena 2,5-vuotiaana saanut kiukkukohtauksen kaupassa kun en ostanut hänelle karkkia niin siitä eräs mummeliini tuli sanomaan että voi voi kun lapselle ei osteta namia niin sanoin sille mummolle että pidä vaan omistas asioistas huoli äläkä puutu muitten juttuihin ja meillä oli sopimus, plääh... Että se mummo jäi tuijottaa meidän perään kun olin saanut ruoat maksettua ja otin vaan tytön kainaloon ja neiti kirku ja potki yms. Tuntui sillä hetkellä että olisi ollut mukava mennä maan alle, hävetti niin pirusti.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Pakko tunnustaa, että tällä viikolla olisi Prismassa tehnyt itse mieli huutaa, että nyt turvat tukkoon penikat. Useampi kuin yksi lapsi karjui täyttä kurkkua ja varmaan se johtui jo väsymyksestäkin, sillä kaupan sulkemisaika oli jo käsillä.
just näin, kiva kun ihmiset ymmärtävät, että lapset on lapsia. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Luuserimamma:
Olen kerran antanut kirkuvan muksun tätin joka tuli räpisemään syliin ja sanonut että rouva on hyvä ja rauhottaa, kun kerta osaa, täti antoi muksun takasin ja viiletti kohti kassoja.
:LOL:
Voi ei, tää ois pitäy älytä itsekin!!!
Täytyypä kokeilla, jos vielä tulee tilanne eteen...

vieras
Tuttua, marketissa oon joutunut tilanteeseen, jossa mummeli päivitteli mulle, että "osta nyt pienelle jotain", kun lapsi itki katkerasti karkkia ja minä kielsin, kun ei ollut karkkipäivä. Itku loppui heti kun päästiin kaupasta ulos, eikä ole sen jälkeen itkenyt, mut arvatkaas olisko, jos olisin silloin ostanut?!? Mummelille en sanonut mitään.
Toisen kerran oltiin kaupassa ja lapset kiukutteli, ja joku täti tuli neuvomaan, että "voisit kieltää lapsiasi". Juu, olin jo kieltänyt, mutta minkäpä teet, kun mies on pitkiä päiviä töissä ja on pakko joskus mennä nälkäisten lasten kanssa ihmisten kiusaksi kauppaan töiden jälkeen... :-/.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Pakko tunnustaa, että tällä viikolla olisi Prismassa tehnyt itse mieli huutaa, että nyt turvat tukkoon penikat. Useampi kuin yksi lapsi karjui täyttä kurkkua ja varmaan se johtui jo väsymyksestäkin, sillä kaupan sulkemisaika oli jo käsillä.
just näin, kiva kun ihmiset ymmärtävät, että lapset on lapsia. :(
no mutta pitääkö niiden lapsien kanssa mennä niin myöhään ostoksille että väsymystään huutaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
oltiin just esikon (1,8v) kanssa kaupassa joka sai sit ihanan raivarin..ei auttanu kun istuttaa kärrissä ja huus vaan ihan suoraa huutoa..
saakelin ihmiset päivittelee kovaan ääneen voi voi nuorta tyttöö(JA OON SENTÄÄN 25!) kun ei pienen kanssa pärjää ja toinenkin tulossa.. voi vittu pitäsvät asian omana tietonaan eikä tarvii siinä mun kuullen päivitellä |O
Katseet vaan kääntyy kun ohi mennään ja päitä pyöritellään.
NO ONNEX KAIKKIEN MUIDEN LAPSET ON SIT NIIN HELVETIN KILTTEJÄ EIKÄ IKINÄ KIUKUTTELE!!!! |O
On se kummallista tuo ihmisten käytös nykyään. Silloin, kun olin itse lapsi tai nuori niin kommentoitiin siten, ettei kohteena oleva ihminen kuullut. Nykyään sanotaan melkein päin naamaa omat mielipiteet. Voimia sinulle. Kyllä ne kaikki lapset kiukuttelevat. Myös omani vaikka häntä niin kiltiksi kehutaankin.

Q
Meillä kävi eilen kun oltiin kaupassa ja lapsi suuttui kun ei saanut karkkia kun ei ollut karkkipäivä. Niin siihen tuli yks vanhempi pariskunta jotka alkoi pojalle lässyttään, että mitäs otat mummu ja paapa osta kun äiti on niin ilkeä!!! Poika 4v. totesi niille hyvin aurinkoisesti, että ei se ole ilkeä, meillä ei ole tänään karkkipäivä ja lähti kassalle.

Yhteistyössä