voi vitsi miten itsekäs mies....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Meidän piti miehen kans lähtee illalla ravintolaan, baariin, kavereita tapaamaan.... mutta ei sitten saatukaan sitä lastenvahtia.... no ei siinä mitä, mutta mies sitten lähti yksinään ja jätti mut kotiin. Oli vissiin niin hinku päästä et lähti, yksin.

Mua vaan jotenkin ärsyttää. Sitten kun olis voinu olla yhessä mies häipyy. ja huomenna se lähtee kaverin luo tekee talo remonttia ja tulee vasta sunnuntaina myöhään..... että ottaa päähän.....

Mä taas en ymmärrä miksi ei voisi lähteä jos kerta tekee mieli! Ei kai molempien tarvii istua kotona koska lapsille ei saatu hoitajaa?
Mä ainakin voisin hyvin kuvitella lähteväni yksin tossa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mä taas en ymmärrä miksi ei voisi lähteä jos kerta tekee mieli! Ei kai molempien tarvii istua kotona koska lapsille ei saatu hoitajaa?

joo, mutta kun meillä ei turhan paljon sitä yhteistä aikaa ole muutenkaan.... niin sitten mies häipyy baariin....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

joo, mutta kun meillä ei turhan paljon sitä yhteistä aikaa ole muutenkaan.... niin sitten mies häipyy baariin....

Miksi teillä ei ole yhteistä aikaa? Käykö mies sit useinkin radalla tms?

no jos se aina on se joka lähtee. sit pitäis olla joku vuorolista että molemmat pysyy tyytyväisinä. :saint:

paljon töissä, ja ollat nukkuu.... viikonloput muualla.... mm tekee kaverille remonttia....

Mut noi on ymmärrettäviä juttuja. Meinaan, että tarvii miehenkin saada välillä relata /pitää hauskaa jos kerta paljon raataa muuten.
Jos joka pe-la olisi baarissa niin ymmärtäisin ärtymyksesi kyllä.
Ja juu, on suhteelle järjestettävä aikaa, mutta ei sitä jaksa erkkikään, jos ei välillä saa tehdä jotain ihan muuta kun sitä perinteistä ; työntekoa ja kotiarkea.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:

no jos se aina on se joka lähtee. sit pitäis olla joku vuorolista että molemmat pysyy tyytyväisinä. :saint:

Joo no todellakin sen pitäisi olla sitten nin, että molemmat pääsevät joskus lähtemään! Eikä nin, että se on automaattisesti esim just mies joka "saa" lähteä.

paljon töissä, ja ollat nukkuu.... viikonloput muualla.... mm tekee kaverille remonttia....

Mut noi on ymmärrettäviä juttuja. Meinaan, että tarvii miehenkin saada välillä relata /pitää hauskaa jos kerta paljon raataa muuten.
Ja juu, on suhteelle järjestettävä aikaa, mutta ei sitä jaksa erkkikään, jos ei välillä saa tehdä jotain ihan muuta kun sitä perinteistä ; työntekoa ja kotiarkea.

saahan se tehdä muutakin... viikonloppusin se ajelee moottorikelkalla, korjaa romuja jne... ja huom sillon se ei ole kotona vaan porukoittensa luona....

saahan se tehdä muutakin... viikonloppusin se ajelee moottorikelkalla, korjaa romuja jne... ja huom sillon se ei ole kotona vaan porukoittensa luona....

Ahaa, okei! Nyt alan ymmärtämään sun pointin ja ärtymyksen!
Jos mikä tahansa tekeminen on hauskempaa kun kotona oleminen niin mä olisin ainakin aivan raivona!

Yhteistyössä