Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Hitto et joillain on hauskaa.
Vähän liiankin hauskaa ilmeisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Hitto et joillain on hauskaa.
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Etpä säkään kovin tyytyväiseltä vaikuta, kun kerta toisensa jälkeen suollat melkoista soopaa näppikseltäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Voi kuule, mä olen ihan tyytyväinen yksin, mutta välillä harmittaa. Mä en panettanut itseäni paksuksi, ihan yhteistyössä laitettiin lapset alulleOletko hiukan katkera?
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Voitko mennä muualle jos et muuta osaa kuin vittuilla?
Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
voi herranjumala mikä torvelo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Kuka? Sitä saa mitä tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pike:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Snadi janari!
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Gerbiilin poikanen:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Olettaako täällä joku, et kaikki yh on eronneet heti panemisen jälkeen? Yh voi olla vaikka olisi asunut yli 10v miehen kanssa yhdessä. Sehän onkin helppo ennustaa etukäteen, jos jää vaikka 12v jälkeen yh.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Itse olen onneksi yh jolla on kosolti myös vapaa-aikaa. Enemmän kuin pikkuvaimoilla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Itse olen onneksi yh jolla on kosolti myös vapaa-aikaa. Enemmän kuin pikkuvaimoilla.![]()
Tämä pikkuvaimoke saa omaa aikaa joka päivä B)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Itse olen onneksi yh jolla on kosolti myös vapaa-aikaa. Enemmän kuin pikkuvaimoilla.![]()
Tämä pikkuvaimoke saa omaa aikaa joka päivä B)
Niin tämä yh:kin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gerbiilin poikanen:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Olettaako täällä joku, et kaikki yh on eronneet heti panemisen jälkeen? Yh voi olla vaikka olisi asunut yli 10v miehen kanssa yhdessä. Sehän onkin helppo ennustaa etukäteen, jos jää vaikka 12v jälkeen yh.