Voi vitalis, näin se kävi minullekin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Löysin mieheni city-profiilin ja lukekaapas se..

"Hei.

Olen 28v kivannäköinen ja mukava VARATTU mies, muuten olen elämääni tyytyväinen mutta pientä piristystä kaipaisin silloin tällöin iltaisin...hyvän seksin muodossa siis. ;)

Vaihtelu virkistää ja toivonkin sinun olevan kokeilunhaluinen ja muutenkin mukava jotta ei tarvitse vain tuppisuuna istuskella ja miettiä miten edetään.

Laita viestiä ja sovitaan yhteiset pelisäännöt ja katsotaan mihin se johtaa...luottamusta vaaditaan ja sehän voidaan sopia miten molemminpuolinen luottamus pidetään. ;)

Olen huono kertomaan itsestäni näin sähköisesti, mutta jos ymmärrät yskän ja olet valmis auttamaan miestä mäessä niin ota yhteyttä."

Että terve. Kuten mies tuossa kuvaili, tyytyväinen on elämäänsä ja niin olin minäkin meidän elämään. Meillä on vähän päälle vuoden ikäinen lapsi, toinen yrityksessä ja ollaan naimisissa. En voi sanoa kuin voi vittu.

En mä tiedä mitä mä nyt tekisin. Me ollaan ihan tavallinen perhe, töissä käydään ja asutaan lähiössä.. Pitäisihän sitä nyt tietenkin erota, mutta vittu sentään, kun en tiedä olenko jo raskaana, se on ihna mahdollista.

Kyllä mä pärjään, mutta mun pitäisi sitten olla lapsesta erossa ja se tuntuu pahalta. Mies on hyvä mies ja isä, jos nyt ei tätä pientä selän takana touhuilua lasketa... Meillä on omistusasuntokin. Voi perse.

Tuleeko muillekin tuosta mieleen, että mies etsii maksullista naista. Tai on siis valmis maksamaan "palveluksista"? Oli niin tai näin, ällöttävä mies. Kertoisin tuosta kaikille, niin että mies menettäisi kasvonsa.

Elämä on kyllä välillä ihan perseestä.. Meidän piti ostaa parin vuoden päästä talo yms.. Nyt musta tulee avioero nuorena, eikä tässä voi enää koskaan luottaa keneenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
Alkuperäinen kirjoittaja bvp:
minä sopisin myös treffit! Olisi pakko nähdä miehen ilme!

Kuin myös minä! Liian "herkullinen" tilanne päästettäväksi ohi noin vaan.

Tämä on mulle ihan oikeaa elämää ja mun avioliitto, en mä ala halventaa sitä tuollaisilla tempuilla vaikka mies ei sitä kunnioitakaan.

Ainakaan hän ei ole kovin kokenut syrjähyppijä... tuo ilmo on aika huono. Eihän hän kerro juuri mitään itsestään tai lupaa naiselle mitään. Ei pelkoa, että tuohon kukaan vastaisi. Etenkin tuo "auta miestä mäessä" -juttu on ihan naistenkarkotin... paitsi ehkä niiden maksullisten, kuten joku ehdottikin.

Ap:lle jaksuja. On luotettaviakin miehiä olemassa.

Yhteistyössä