Voi VIT** ""lääkärit""!!!!!!!!!!!!!!!

Hyvin on auttaneet noi lääkkeet mitä lääkäri määräsi, eli sifrol iltaisin ja prednisolon aamuisin + normaali kipulääke =) sanoikin et vaikutus pitäs näkyä heti melkeinpä ja tänään ei ole ihan kamalia kipuja ollut. Yhden ainuan kerran olen panacodia joutunut ottaan! Se on niiiiin voitto =)
Eli haukuin turhaan, anteeksi :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mäkin oon miettiny miksi lääkäreitä tarvitaan kun potilaat itse on jo aina diagnoosin tehnyt
:flower: juurikin näin.

Ei ole sitten ap kuullut, että esim. migreenin estolääkkeenä käytetään masennus/mielialalääkkeitä ?
Jos sä hoitoa haluat, niin anna sen lääkärin tehdä työnsä ja etsiä sulle sopiva lääke.

Ja hyvä jos nämä nyt toimii, mitkä sulle määrättiin.
Ehkä se opetti myös sinulle, että ehkä ne lääkäritkään eivät ole kirjekurssilta sitä koulutustaan hakeneet.

-
Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Hyvin on auttaneet noi lääkkeet mitä lääkäri määräsi, eli sifrol iltaisin ja prednisolon aamuisin + normaali kipulääke =) sanoikin et vaikutus pitäs näkyä heti melkeinpä ja tänään ei ole ihan kamalia kipuja ollut. Yhden ainuan kerran olen panacodia joutunut ottaan! Se on niiiiin voitto =)
Entäs sun lapsi? Miten jakselee kun mies pahoinpitelee?

Aargh
Noni. Eli sulla mitään Parkinsonia edes ole epäilty. Seuraavalla kerralla toivottavasti osaat keskustella lääkärisi kanssa jo siellä vastaanotolla ettei tartte netissä haukkua edes tietämättä mistä puhuu. Tää on just tätä "v*tun lääkärit tiedä mitään kun mä tiedän paremmin ja ne on vaan rahan perään" -pskaa mitä täällä jatkuvasti on. Hyvä juttu että kipuun auttavat lääkkeet löyty, vielä parempi jos myös opit tästä jotain...

vieras
Ne kilppartiarvot oli liian alhaset.
Paskaako mä tänne kirjotan, kun ette te koko tarinaa tunne, joten luulosairauden ja lääkeriippuvuuden huutelijat saa mun puolesta hypätä kerrostalon katolta ja maata siinä pari vuotta miettimässä mitä se oikee kipu on!
Eihän me voida tuntea koko tarinaa kun sitä ei kerrottu.

Onkohan ap:lla muuten jo uusi nikki?

Yhteistyössä