voi vinetto tuota 3v. poikaa..argh!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
kuuluuko tää nyt tähän ikään vai mikä on.
äsken kielsin sitä jostai niin alko tuosa vinkumaan ja märisemään ja sano sit et hae paperia,sanoin et hae ite.
sitte: äiti hakkee tiikerin,sanoin en hae,hae ite.
ei kai mun tarvi alkaa tähä pompotukseen että se kiellosta alkaaensin märisee ja sit se koittaa et mä haen sen lelut jms.
sanokaa et mun ei tarvi hakea sitä tiikeriä tuolle pojalle? eihän tää nyt näin voi mennä.. :/
 
no ei todellakaan tarvi hakea!meillä eilen vajaa 3v uhmis kaupas huitasi jotai naista jalkaa ku ei saanu jäätelöä,mut ei siitäkä huolimatta saanu sitä jäätelöä vaik olis hakannu kaikki siel kaupas olijat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Voi kuule.. meillä on ihan samanlaista, ja meno vaan pahenee. Poika kohta 4 vuotias.
Itse en lähde mukaan tuohon pompotteluun.

en minäkään lähe ja en oo lähtenytkään mutta nyt oli jo pakko kysyä teiltä et teenkö mä oikeen.
tuosa se vinkuu et äiti hakee tiikerin,ei saatana hae,kohta mä heivaan pihalle koko tiikerin.
vasta se meni päikkäreille ja heitti tiikerin lattialle ja saman tien sanoi et äiti antaa tiikerin,huh,sanoin et tähä pelleilyyn en lähe ollenkaan.
 
2,5 vuotinen vähän aikaa sit sano mulle, kun tein ruokaa ja sanoin sitten että hae piirustustaulu ja piirtele sen aikaa, että äiti saa ruoan tehtyä niin alkoi ei, äiti hakee. sanoin ei äiti ei hae vain Samu hakee ihan ite. Hetken se siinä höpötti ei ei äiti hakee. en ottanut kuuleviin korviin niin johan kohta poika toi sen piirustustaulun ihan itse :) Minä en myöskään lähde pompoteltavaksi jos on sellainen asia, minkä saa ihan itsekin haettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja njoo:
2,5 vuotinen vähän aikaa sit sano mulle, kun tein ruokaa ja sanoin sitten että hae piirustustaulu ja piirtele sen aikaa, että äiti saa ruoan tehtyä niin alkoi ei, äiti hakee. sanoin ei äiti ei hae vain Samu hakee ihan ite. Hetken se siinä höpötti ei ei äiti hakee. en ottanut kuuleviin korviin niin johan kohta poika toi sen piirustustaulun ihan itse :) Minä en myöskään lähde pompoteltavaksi jos on sellainen asia, minkä saa ihan itsekin haettua.

aivan.mutta minusta tuntuu et tuo meidän jäpikkä vinkuu vaikka tuomio päivään saakka jos en hae tai sille se ainakin tuntuu :D
mutta en mä silti tuohon hiton pompotteluun lähe kyl lainkaan,antaaha pojan kokeilla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja njoo:
2,5 vuotinen vähän aikaa sit sano mulle, kun tein ruokaa ja sanoin sitten että hae piirustustaulu ja piirtele sen aikaa, että äiti saa ruoan tehtyä niin alkoi ei, äiti hakee. sanoin ei äiti ei hae vain Samu hakee ihan ite. Hetken se siinä höpötti ei ei äiti hakee. en ottanut kuuleviin korviin niin johan kohta poika toi sen piirustustaulun ihan itse :) Minä en myöskään lähde pompoteltavaksi jos on sellainen asia, minkä saa ihan itsekin haettua.

aivan.mutta minusta tuntuu et tuo meidän jäpikkä vinkuu vaikka tuomio päivään saakka jos en hae tai sille se ainakin tuntuu :D
mutta en mä silti tuohon hiton pompotteluun lähe kyl lainkaan,antaaha pojan kokeilla ;)

Se on ihan oikee asenne. Koska jos menet kerran mukaan voit olla varma, että joudut muulloinkin. Tai sit kiukuttelu aika vain pitenee tai se vaatiminen, että hae hae :D
 
meillä oli tota samaa parisen vuotta enemmän ja vähemmän n.3-4vuotiaana..
nyt se vaihe on menny ohi kun jakso olla johdonmukainen, mut nyt tullu uus tilalle:

"äiti jos et hae mun tyrannosaurusta ni mä en kutsu sua mun synttäreille!" tai

"äiti mä haluan katsoa elokuvan"
"no et nyt katso"
"MMMIIIKKSSSSS???!! kaikki muutki saa katsoo elokuvia??!!"
"koska kello on kohta yhdeksän ja sä meet nukkuun"
"jos mä en nyt saa katsoo sitä elokuvaa niin mä en sit kato sitä IKINÄ!!!"
"aha, se sopii..." :D
"ärrinmurrinpurrin...." :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
meillä oli tota samaa parisen vuotta enemmän ja vähemmän n.3-4vuotiaana..
nyt se vaihe on menny ohi kun jakso olla johdonmukainen, mut nyt tullu uus tilalle:

"äiti jos et hae mun tyrannosaurusta ni mä en kutsu sua mun synttäreille!" tai

"äiti mä haluan katsoa elokuvan"
"no et nyt katso"
"MMMIIIKKSSSSS???!! kaikki muutki saa katsoo elokuvia??!!"
"koska kello on kohta yhdeksän ja sä meet nukkuun"
"jos mä en nyt saa katsoo sitä elokuvaa niin mä en sit kato sitä IKINÄ!!!"
"aha, se sopii..." :D
"ärrinmurrinpurrin...." :xmas:

:D
 

Yhteistyössä