Voi vide, et oon onnellinen ja ylpee itestäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =) =) =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=) =) =)

Vieras
...syystä siitä, et viime syyskuussa painoin 82 kg ja nyt kävin puntarissa ja se näytti 69 kg.... Sen kunniaksi kävin tänään (taas) ostamassa itelleni uudet farkut, JOTKA OLI KOKOA 38!!!!! Herran jestas sentään, sillä viimeksi olen tuohon kokoon mahtunut sellaset 10 vuotta sitten! Tää laihtuminen on hubaa rahalle, mut olen niiiiiin onnellinen ja ylpeä itestäni, et oon tähän pystynyt ja olen taas "ihmisten mitoissa" ... =) =) =)

voi onneaonneaonnea!!! itse oon samalla matkalla mutta vasta puolessa välissä ja silti ylpeä itsestäni... ootko huomannu että seksikin maistuu paremmalle ja useemmin tekee mieli?

Onneks olkoon!! :hug: :flower:

Voin kuvitella riemusi. Mulle on tällä viikolla tuottanut suurta iloa se, että talvitakki ei enää kiristä niin pahasti kuin aiemmin. Ja mulla sentään takana vasta vajaa pari viikkoa laihista.

Sä saat syystäkin olla ylpeä itsestäs! Perästä tullaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ihq:
voi onneaonneaonnea!!! itse oon samalla matkalla mutta vasta puolessa välissä ja silti ylpeä itsestäni... ootko huomannu että seksikin maistuu paremmalle ja useemmin tekee mieli?

joo, tuo johtunee varmaankin ihan itsetunnon paranemisesta ja siitä et omastakin mielestä kroppa on jotenkin haluttavampi.... kaiketi...

4viikkoa sitten vaaka näytti 84 ja risat..äsken söin kaks suklaapatukkaa ja nyt yrjöttää.ärsytti niin ku ei farkut mahtunu kaupassa jalkaan.V************....
ihailen sua ap.

Kysymykseen, miten olen tähän päässyt, vastaan et: Syömällä vähemmän kuin kulutan, säännöllisesti, terveellisesti ja liikkumalla paljon.... Nii ja alkuun pääsin hyvin (kuuri tiputti heti 2-3 kiloa) elimistön puhdistuskuurilla, jota saa luontaistuotekaupasta.

Kyl oikeesti kuka vaan tähän pystyy, jos minäkin.... ja kyllä se paljitsee monessa, mutta parasta on just se kun pääsee shoppaamaan uusia vaatteita, joita ei vielä muutama kuukausi sitten voinut kuvitellakaan päälleen.... minäkin ostin jo kolmannet farkut, kun aina vaan liian isoiksi kävi entiset.... Ihqua!!!

Yhteistyössä