voi vi**u mikä juhannus....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yx äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yx äiti

Vieras
voi mikä paska juhannus. meillä oli miehen kas sopimus et mennään pejantaina sen porukoitten mökille missä sen vanhemmat oli, ja sitten mennään sen vanhempien kotiin 6km päähän yöks ja sitten seuraavana päivänä jossain vaiheessa heitän sen kaverinsa mökille ja me tullaan kotiin.

homma meni niin kauan hyvin kunnes illalla lähdettiin miehen vanhempien kotiin ajelemaan, mies sanokin että hän voisi mennä samantien sinne kaverinsa mökille ja me voitaskin ajella kotiin (50km päähän). no ensin piti ajaa miehen vanhempien kotiin et mies sai jotain ruokaa kaverinsa mökille sitten ajettiin 10 km miehen kaverin mökille ja me lähdettiin pojan kans ajamaan kotiin.

kotona oltiin puolen yön jälkeen... ja minua ärsyttää ihan tajuttomasti.
ja minulla kun on aina ollut ajattelevainen ja kunnollinen mies. työttömänä ollu puol vuotta ja mies alkanu ajatella vaan itseään. latelin miehelle mielipiteeni asioista. saa nähdä mitä sanoo huomenna.

sori sekava sepustus... mua vaan vituttaa suunnattomasti.....

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Kyllä tuohon nuorekkuuteenkin toisinaan ärsyyntyy, mieheni 35 mutta välillä käyttäytyy kuten teini, varsinkin jos joku ei mee oman mielen mukaan.

on ollut joskus ihan juttua lehdissäkin, että nykyajan aikuiset ovat monesti kuin itsekkäät teinit. eivät kestä pettymyksiä ja vastoinkäymisiä ja ajattelevat itsekkästi.

mitäs tossa nyt on?? Jos et sä ollut kerran menossa sinne mökille, niin mitä se sua liikutti halusiko mennä sinne tänään vai huomenna?! Vai halusitko kovasti anoppilaan kyläilemään?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstanPrinsessa:
mies laitto viestin ja pyys anteeks eilistä. sano tulevansa huomenna. sitten jutella lisää.
vituttaa niin et tekis mieli laittaa mieskin kärsimään...

Siis onko se vieläki siellä mökillä???? :o

joo tulee huomenna pois....

No oisikko sä halunnu et jättää sut jussiksi yksin?

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
No tota... en mä kyllä varmaan olis suostunu.
Minkä ikäinen poika teillä on?

6v poika. mies ei pojan isä

No just... mut silti. Olisin ajanu vaan sinne porukoille ja sanonu että saapi ihan ite hommata ittesä sinne mökille ja te jäätte siihen anoppilaan yöks.
Olis edes ajoissa puhunut haluistaan sinne kaverin mökille menosta.

mies laitto viestin ja pyys anteeks eilistä. sano tulevansa huomenna. sitten jutella lisää.

no oisin halunnu viettää jussin miehen kans mutta mun mielipiteellä ei ollu väliä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huijaantunut:
Voi ei...mulla on 23 vuotias mies ja minä ku oon jaksanu oottaa että se siitä aikuistuis, mutta eikö niin käykään? =(

Ei todellakaan.

Juu ei =) Voit oottaa aikuistumista korkeintaan 40+. Sitten on kyllä jo edessä 50v villitys... :whistle: Voipi olla niinkin, ettei me ukkelit täysin aikuisiksi koskaan tullakaan :D

no oisin halunnu viettää jussin miehen kans mutta mun mielipiteellä ei ollu väliä

Mee hakeen se. Soitat ja sanot et tuut. Nyt ei auta murjottaa yksin, vaan meet ja teet. Sittenpä näät mitä vastaa.

Mee hakeen se. Soitat ja sanot et tuut. Nyt ei auta murjottaa yksin, vaan meet ja teet. Sittenpä näät mitä vastaa.

en tosiaan mene hakemaan. hittoako teen täällä ukolla joka humalassa ja haisee ihan hirveälle. en tosiaan sitä tänne haisemaan hae.