voi... vi**tu!!! postista tuli viesti että paketti on saapunut,mutta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkkkll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkkkll

Vieras
menin hakemaan sitä ja viestin mukaan on postissa mutta posti ilmeisesti on hukannut sen!!! ja sata euroa maksoin kun tilasin fittnes tukusta tavaraa... pahoitteli vaan ja otti puhnnumeron aikoi soitella kun jos löytyy.. mitä tässä nyt tekee? satanenko meni taivaan tuuliin? :(

Kyllä ne postin puolelta on korvausvelvollisia. Mulle kerran kävi niin että menin hakemaan pakettia niin sanovat että tää on kyllä jo haettu. Ei kuitenkaan löytyny kuittia hausta. Menin kotiin ja parin tunnin päästä soittivat että paketti olikin löytynyt.

Kyllä se siellä postitoimistossa on sillä ilmoitus lähtee sieltä kun paketti saapuu sinne.
Joku vaan törkännyt sen väärään hyllyyn jolloin se ei löydy siitä hyllystä mitä koodi näyttää.

"Mitä tässä nyt tekee" :)

Ihan ensimmäiseksi, revi kaikki hiuksesi päästäsi ja hakkaa nyrkkisi paskaksi vaikkapa keittiön kaapin oveen. Sen jälkeen revit kaikki jäljelle jääneet rahasi ja leikkelet korttisi ja verkkopankin tunnuslukusi ja vedä ne vessanpöntöstä alas. Voit myös samalla laulaa jotain marssilauluja.

Monesti auttaa myös, kun riisuutuu alasti ja menee sinne postiin huutamaan ja kiroamaan kaikki alimpaan helvettiin.

No, mulla katosi läppäri postissa. Oma vika kun ei ollut vakuutettu, 1500 euron läppäristä sai 100 euroa korvausta. Painon mukaan tuon korvauksen pitäisi mennä, mutta enpä sitten tiedä. Tulipa edes tuon verran. Seuranta katkeaa logistiikkakeskukseen. :)

Kyseinen firma on muistaakseni sellainen, että siltä tulee pelkästään tekstiviestillä saapumisilmoitus? Eli ensin voi tulla "ennakkoilmoitus", joka ei ole sama asia kuin saapumisilmoitus... paketti ei ole silloin vielä postissa noudettavissa. Toisekseen, jos paketti olisikin jo saapunut postiin, voi olla vaan väärässä paikkaa... nimittäin jouluna pari muutakin pakettia liikenteessä. Tuskin kannattaa heti hermostua... antaa työntekijäille tilaisuuden ensin löytää lähetys.
Toki sellainen ihminen, joka itse on työssään täysin virheetön, voi alkaa heti moittia palvelua.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27702457:
Kyllä se siellä postitoimistossa on sillä ilmoitus lähtee sieltä kun paketti saapuu sinne.
Joku vaan törkännyt sen väärään hyllyyn jolloin se ei löydy siitä hyllystä mitä koodi näyttää.

Ei välttämättä ole oikeassa postissa.Mulle on useamman kerran käynyt niin, että tulee ilmoitus että paketti on noudettavissa ja kun menen hakemaan, niin se ei olekaan siellä, vaan on vasta matkalla tai sitten makaa ns väärän postin hyllyllä.Eilen viimeeksi kävi näin.

Viimeksi muokattu:
olin eilen eräässä helsingin postissa ja jonottaessani kuulin kahden eri asiakkaan kadonneesta lähetyksestä. elikkäs posti on nyt niin ruuhkassa, että KAIKKI on hukassa.... sääliksi käy "asiakaspalvelijoita" :/
uskon, että lähetyksesi vielä löytyy!

Ei välttämättä ole oikeassa postissa.Mulle on useamman kerran käynyt niin, että tulee ilmoitus että paketti on noudettavissa ja kun menen hakemaan, niin se ei olekaan siellä, vaan on vasta matkalla tai sitten makaa ns väärän postin hyllyllä.Eilen viimeeksi kävi näin.

Mulle ainakin tulee että pakettisi on noudettavissa 25.11. asti Postista 12345 Postitoimipaikka, postikatu 1, siis jos tulee tekstiviestillä, eli etkö lukenut että missä postissa on?
Täällä käy useastikkin niin että terminaalilla nakataan väärään rullakkoon paketit ja sitten postissa ei hyllyttäjät niitä kato ja tulee ilmoitus että paketti on nuodettavissa reilun 100km:n päästä...

Minä kävin kerran tuosta meidän asiamiespostista pakettia hakemassa eivätkä löytäneet sitä sieltä. Sanoivat sitten että se on varmaan tuolla kirkonkylän postissa. Siinä lapussa oli tosi haalea leima josta ei varmasti nähnyt postikonttorin numeroa.
No, siispä sinne mutta etsinnöistä huolimatta pakettia ei löytynyt. Takaisin asiamiespostiin jossa sanoin että paketti on varmalla siellä. Ja joo, sieltähän se sitten löytyi kun oli ilmeisesti pudonnut rullakosta lattialle ja pyörähtänyt jonkin hyllyn alle.

Mulle ainakin tulee että pakettisi on noudettavissa 25.11. asti Postista 12345 Postitoimipaikka, postikatu 1, siis jos tulee tekstiviestillä, eli etkö lukenut että missä postissa on?

Niin mullekin on ne viestit tulleet, ja silti paketti ei ole koskaan kyseisessä postissa ollutkaan, vaan on vasta matkalla sinne tai odottelee ties missä, ja päätyy lopulta sitten joskus monen mutkan kautta oikeaan paikkaan. Ja ihan olen sieltä postista mennyt hakemaan, jossa viestin mukaan paketin pitäisi olla :) Täällä tuntuu olevan ihan arpapeliä, että missä se paketti oikeasti on silloin kun se lappu tulee.

Ja ap:lle, mulle kävi joskus noin eikä pakettia koskaan löytynyt postista (kävin uudestaan kysymässä vielä myöhemmin kun tiesin että siellä tarkastetaan kaikki hyllyt) ja nettikauppa lähetti mulle kokonaan uuden paketin.

Täällä käy useastikkin niin että terminaalilla nakataan väärään rullakkoon paketit ja sitten postissa ei hyllyttäjät niitä kato ja tulee ilmoitus että paketti on nuodettavissa reilun 100km:n päästä...

Kyllä olen AINA lukenut missä postissa on, mutta kun ei tieto ole pitänyt paikkaansa.

katsoitko,että mikä päivämäärä siinä milloin on haetavissa tai kellonaika minkä jälkeen voit sen hakea.
Niihinhän laitetaan se aika kun on vielä postiauton kyydissä jonkin aikaa ja ei siis voi olla heti haettavissa

Alkuperäinen kirjoittaja olitko hätähousu;27703524:
katsoitko,että mikä päivämäärä siinä milloin on haetavissa tai kellonaika minkä jälkeen voit sen hakea.
Niihinhän laitetaan se aika kun on vielä postiauton kyydissä jonkin aikaa ja ei siis voi olla heti haettavissa

Kyllä mä osaan katsoa sekä lukea nuo ihan kaikki...en ole mikään hätähousu;)

joo siis viestissä lukee näin :FITTNESS TUKKU 0,00e lähetys on noudettavissa piip postista,piip osoite ja säilyttää sitä 30.12.asti. lähetystunnus ja henkilökortti mukaan.

Oletko katsonut mitä postin seuranta sanoo? onko se kirjattu sinne sun postiin? nimittäin jos se on sinne kirjattu niin sielä se on, nimittäin ne kirjataan viivakoodilla siitä paketin päältä kun ne sinne saapuu.

Joulun alla on ruuhkaa, ne voi hyvin olla autossa. Tänään meille tuotiin kotiin paketti, joka lähetyslapun mukaan oli postista noudettava. Viime joulun alla jakoivat noita paketteja kanssa koteihin, mies oli postissa hakemassa pakettia, niin oli ollut aika monta muuta hakemassa siellä seurantakoodilla pakettejaan, jotka oli autossa kotiinkuljetuksessa, kun ei ollut hyllyille mahtuneet. Postimyyntipaketteja on varmaan postit aivan pullollaan juuri nyt.

Yhteistyössä